Zijn ook wel legendarische nummersquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
You're My Best Friends, Friends Will Be Friends. Van Inkelen approved allemaal
Nog steeds maar 5 minuten. Matig.quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:44 schreef Berkery het volgende:
Is het nou oorlog tegen drugs, of oorlog onder invloed van drugs?
Met rode ogen denk ik het 2equote:Op dinsdag 28 december 2021 12:44 schreef Berkery het volgende:
TWOD vind ik leuk, Radiohead vind ik in de meeste van de gevallen echt intens saai.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit bandje,.... net zo overhyped als Radiohead
Ik respecteer je mening.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:44 schreef Bugno3 het volgende:
@:El-Stinho weet dat ik een pittige mening over dit bandje heb.
Jij bent geen fan? Dan deel ik ineens wel het sentiment dat je een flapdrol bent.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:44 schreef Bugno3 het volgende:
@:El-Stinho weet dat ik een pittige mening over dit bandje heb.
Moet je even aan Nixon vragen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:44 schreef Berkery het volgende:
Smakeloze wansmaak dit landquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:44 schreef El-Stinho het volgende:
Wel goed om te zien dat alles van TWOD dit jaar gestegen is.
Moeilijkdoenerij van heze hipsterboys die diepe muziek willen maken. No thanks.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent geen fan? Dan deel ik ineens wel het sentiment dat je een flapdrol bent.
Viel reuze mee met die runderen. Beetje boegeroep bij de drums, maar ze zijn altijd wat gevoelig bij drumsticks (en ja Merrick van Adam and the Ants drumt een stukje mee in Shout)quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je bent een rund als je met stilte stunt.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Moeilijkdoenerij van heze hipsterboys die diepe muziek willen maken. No thanks.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat is er precies moeilijkdoenerij aan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zeggen dat het moeilijkdoenerij is vind ik moeilijkdoenerij.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is er precies moeilijkdoenerij aan?
En de zanger vind ik nu ook niet direct een hipster.
Ken je zoveel?quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:47 schreef Arizona het volgende:
Zou dit nummer dit jaar de hoogst genoteerde plaat zijn die ik helemaal niet ken?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:47 schreef Arizona het volgende:
Zou dit nummer dit jaar de hoogst genoteerde plaat zijn die ik helemaal niet ken?
Kijk, dit is dus wel moeilijkdoenerij.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit Adam graduciel of ben ik op aarde?
Living Proof en I Don't Live Here Anymore zijn toch fantastisch, ouwe dibbes.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
Album van dit jaar is wel een beetje meh. Enorm wisselend. Change is wel prachtig, precies wat TWOD TWOD maakt.
I Don't Wanna Wait!quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Living Proof en I Don't Live Here Anymore zijn toch fantastisch, ouwe dibbes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |