Prima uurtje om even te gaan wandelen. Ben ik in het stiltegebied als stemplaat SHOUT er op is haha. Dat zal die runderen leren (of mij als ze even uit hun hum zijn misschien)quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:58 schreef MadMaster het volgende:
OK, over naar de orde van de dag:
949 - Ik Bun Moar Een Eenvoudige Boerenlul - Normaal
948 - Can't Stop The Feeling! - Justin Timberlake
947 - If You Tolerate This Your Children Will Be Next - Manic Street Preachers
946 - You Know I'm No Good - Amy Winehouse
945 - Strange Machines - The Gathering
944 - Only Time - Enya
943 - Shout - Tears For Fears
942 - You're My Best Friend - Queen
941 - Red Eyes - The War On Drugs
940 - Don't Cry - Guns N' Roses
939 - Walk On The Wild Side - Lou Reed
Ja daar kunnen wij toch ook niks aan doen?quote:
Ik ben niet z’n baas helaasquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ontsla die collega. Is hij helemaal van de pot gerukt
quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:57 schreef Gretzl het volgende:
Op naar de beste uurtjes van de dag![]()
[ afbeelding ]
Over taarten gesproken, wie herinnert zich dit nog?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan ik een slagroomtaart in het gezicht gooien?
Ja maar ik snap het oprecht niet hoe je zover kunt komen om een uur achter de Zoom te gaan zitten om 'lekker gek' de Top 2000 te gaan luisteren. Dan heb je echt een steekje los.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Narcistische mensen. Altijd narcistische mensen.
Zitten hier ook btw
Je kent the gathering niet 😮quote:
Tijdje al.quote:
Tip: gewoon de radio aanzetten ipv TV.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het oprecht niet hoe je zover kunt komen om een uur achter de Zoom te gaan zitten om 'lekker gek' de Top 2000 te gaan luisteren. Dan heb je echt een steekje los.
Dat mensen al het Top 2000 Cafe ingingen was al heel wat, want daar ga je ook alleen maar naartoe om een pilsje zuinig weg te nippen en te gaan dansen op muziek die je thuis nooit van je leven zou draaien.
Je bent een rund als je met stilte stunt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
Prima uurtje om even te gaan wandelen. Ben ik in het stiltegebied als stemplaat SHOUT er op is haha. Dat zal die runderen leren (of mij als ze even uit hun hum zijn misschien)
Eens zeker, doe ik ook.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tip: gewoon de radio aanzetten ipv TV.
Ik word ook kapot ongemakkelijk van die visual radio aids.
Kansloos jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:03 schreef Gretzl het volgende:
Verkeersinfarct in West-Brabant omdat half Nederland in Antwerpen gaat shoppen![]()
Zo zie ik Tesla's het liefst.quote:
Red Eyes is top. Voor de introducee in TWOD een prima kennismaking.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Komt er weer een genottelijke War On Drugs aan, makker?
Ook vd Nederlandse regering. Dit beleid is niet vol te houden (en ik ben allesbehalve een wappie)quote:
ZUNNE GROTE VUURBAL JONGUHquote:
Vrijdag weer de hele dag nieuws dat het op allerlei plaatsen al 2022 isquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Je mist toch het jaarlijkse drukte bij de Ikea nieuws
wat zijn we toch een eigenwijs kutland ook he. Alles dicht maar we MOETEN ergens winkelen!!quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:03 schreef Gretzl het volgende:
Verkeersinfarct in West-Brabant omdat half Nederland in Antwerpen gaat shoppen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |