Zeggen dat het moeilijkdoenerij is vind ik moeilijkdoenerij.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is er precies moeilijkdoenerij aan?
En de zanger vind ik nu ook niet direct een hipster.
Ken je zoveel?quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:47 schreef Arizona het volgende:
Zou dit nummer dit jaar de hoogst genoteerde plaat zijn die ik helemaal niet ken?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:47 schreef Arizona het volgende:
Zou dit nummer dit jaar de hoogst genoteerde plaat zijn die ik helemaal niet ken?
Kijk, dit is dus wel moeilijkdoenerij.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit Adam graduciel of ben ik op aarde?
Living Proof en I Don't Live Here Anymore zijn toch fantastisch, ouwe dibbes.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
Album van dit jaar is wel een beetje meh. Enorm wisselend. Change is wel prachtig, precies wat TWOD TWOD maakt.
I Don't Wanna Wait!quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Living Proof en I Don't Live Here Anymore zijn toch fantastisch, ouwe dibbes.
Ja gewoon, weet ik veel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is er precies moeilijkdoenerij aan?
En de zanger vind ik nu ook niet direct een hipster.
Nah... voel nog niet echt de behoeftequote:Op dinsdag 28 december 2021 12:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]Ga jij eens gauw het hele album luisteren dan!
Zeggen dat je mensen die moeilijkdoenerij zeggen moeilijkdoenerij vind vind ik moeilijkdoenerijquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeggen dat het moeilijkdoenerij is vind ik moeilijkdoenerij.
Dat ben ik met joun eens.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
G n R is een overschatte kitschband. Doe dan nog maar 10x TWOD
Denk nog 20% ofzo, valt mee, maar moet wel even door werkenquote:
Het enige domme is dat de muziek uitgaat als je het positieverloop van een plaat wil bekijkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:43 schreef AgeEll het volgende:
Die playknop de website van t2000 was er eerst toch niet???
Erg fijn dat ze hem weer hebben toegevoegd. Valt mij nu ineens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |