Ik zat ook aan de 30K dit jaar, en dan zeggen ze dat ik meer scrobble dan 80% van alle last.fm gebruikersquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:30 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Poeh, ik vond mijn 30K scrobbles van dit jaar al erg veel. Dat zijn er toch 80 per dag die je zelf aanzet op Spotify. Dat gedoe met openscrobbler doe ik niet graag.
Maar ja, als je 30K nummers scrobblet waarvan 12500 unieke nummers, krijg je nooit nummers met honderden scrobbles. Ik hou niet van nummers te vaak horen
Bart leest meequote:
Zelfs Van Inkel praatte niet zoveel. Matige versie van Van Inkelen vannacht.quote:
In Zwaag wonen > Kaag uitwonenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja als je in Zwaag wilt wonen
Ik zit dit jaar ook maar op maximaal 35k nummers hoor. In het verleden nog wel meer muziek op een dag geluisterd, maar dat haal ik met fulltime baan nu niet meer. En met dat laatste ben ik het helemaal eens, maar vaak is natuurlijk een relatief begrip en voor iedereen anders.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:30 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Poeh, ik vond mijn 30K scrobbles van dit jaar al erg veel. Dat zijn er toch 80 per dag die je zelf aanzet op Spotify. Dat gedoe met openscrobbler doe ik niet graag.
Maar ja, als je 30K nummers scrobblet waarvan 12500 unieke nummers, krijg je nooit nummers met honderden scrobbles. Ik hou niet van nummers te vaak horen
Jaap Stobbe. Onlangs overledenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:31 schreef Sabata het volgende:
hahahahahhah hahahahahhahahah hahahaha (lach van de plaaggeest)
*coronaquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bassie en Adriaan. Daar komt de FIOD aan
Niet bedolven onder ballen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
In de ronde toren van Copenhagen ben ik nog geweest!
quote:
Eeuwige trauma'squote:
Hij is wat langzamer en zwijgzamer geworden sinds zijn stemproblemen. Hij heeft ook een keer de fout gemaakt om te vroeg terug te komen en toen moest assistent Gijs de uitzending volpraten. De week daarna was Beelen even terug als Adje Interimquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zelfs Van Inkel praatte niet zoveel. Matige versie van Van Inkelen vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |