al besproken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van crosby stills nash en young
Ik heb heel veel geluk gehadquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van alle stemmers kan 0 procent onder de 40 het onderwerp van dit nummer betalen.
Poeh, ik vond mijn 30K scrobbles van dit jaar al erg veel. Dat zijn er toch 80 per dag die je zelf aanzet op Spotify. Dat gedoe met openscrobbler doe ik niet graag.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sinds maart 2006Nu over de 667k scrobbles in totaal. Houd het al ruim 15 jaar redelijk fanatiek bij
Ik las gisteren dat Ess een huis gekocht hadquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van alle stemmers kan 0 procent onder de 40 het onderwerp van dit nummer betalen.
Gelukkig maar, fijn dat het gelukt is!quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb heel veel geluk gehadVia via een huis gekocht, kan er in mei in samen met mijn aanstaande vrouw. Slopende zoektocht van 1,5 jaar eindelijk ten einde.
Ja als je in Zwaag wilt wonenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat Ess een huis gekocht had
quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat Ess een huis gekocht had
Noooooooit van gehoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Detailsquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja als je in Zwaag wilt wonen
Ho ho ho. Mijn sfeervolle zolderkamer zeker nooit gezienquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:29 schreef hhh38 het volgende:
Ik kan dit niet meer horen zonder aan die domme T-Mobile reclame te denken![]()
NIEMAND WOONT ZO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |