quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had eerst niet door dat dit frikandellen waren
Oh ik dacht aan iets minder sanitairsquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie hem nu ook pas
Ik dacht loempia's en ik snapte er niks van
LoempiAdelle?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie hem nu ook pas
Ik dacht loempia's en ik snapte er niks van
Vooral het gedicht vond ik enorm lastig om doorheen te komenquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat snap ik. The view from halfway down…
Dat was een ‘tough watch’ ja
Op 1 januari dan wel hequote:Op dinsdag 28 december 2021 10:49 schreef Bugno3 het volgende:
Voor wie de film met Jim Carey over Andy Kaufmann nog niet gezien heeft: doe maar ffkes.
Je gebruikt de verkeerde smilie...quote:
Ik hoop maar dat het niet al te herkenbaar was voor jequote:Op dinsdag 28 december 2021 10:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Vooral het gedicht vond ik enorm lastig om doorheen te komen
Zag daarlaatst een vernietigende recensie over, op youtube. Met origineel beeldmateriaal ernaast. Komt Jim niet zo goed uit de verf. Die speelt de hele tijd t typetje uit Taxi na. Zo was Andy niet de hele tijdquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:49 schreef Bugno3 het volgende:
Voor wie de film met Jim Carey over Andy Kaufmann nog niet gezien heeft: doe maar ffkes.
Ah. Vandaar!quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tepels kun je moeilijk een fetisj noemen.
Wel een beetje, ik moest de tv daarna ook even op pauze zettenquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het niet al te herkenbaar was voor je
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:52 schreef Zorro het volgende:
THE man on the moon.
Alsof er maar 1 man op Maan gelegen heeft .
Godverquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:52 schreef Zorro het volgende:
THE man on the moon.
De eerste was Lance Armstrong, maar die is gediskwalificeerdquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:52 schreef Zorro het volgende:
THE man on the moon.
Nou en?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:51 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Zag daarlaatst een vernietigende recensie over, op youtube. Met origineel beeldmateriaal ernaast. Komt Jim niet zo goed uit de verf. Die speelt de hele tijd t typetje uit Taxi na. Zo was Andy niet de hele tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |