Ik maak er een werkblokje van.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tijd dat we I Hate Myself And Want To Die van Nirvana in de lijst stemmen in het blokje van Gijs dan.
Liever aan Maceo of Budakid ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:44 schreef Tussle266 het volgende:
Turning tables kan je misschien beter aan Tijs of Armin overlaten... Maar misschien ook niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:44 schreef Tussle266 het volgende:
Turning tables kan je misschien beter aan Tijs of Armin overlaten... Maar misschien ook niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog dat Gijs toen in het cafe de tafels ging omdraaien. Hilarisch was dat!
Iggy?quote:
Ik ken geen serie die psychische problemen beter behandeld. En die ook nog grappig is. En waar je toch nog iets kan geven om de grootst mogelijke eikelquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef ok01 het volgende:
[..]![]()
Ik vind het ook lastig om uit te leggen waarom het pas na het eerste seizoen beter wordt
Precies, ik kreeg ook echt enorme kippenvel bij de een na laatste afleveringquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ken geen serie die psychische problemen beter behandeld. En die ook nog grappig is. En waar je toch nog iets kan geven om de grootst mogelijke eikel
Daar staat de lijst vol.mee. vertalingen samples enz.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit heeft Ieuwbank best goed gejat en verhaspeld.
En niemand hier die daarop gekomen is.quote:
Ja echt hèquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
En niemand hier die daarop gekomen is.
WAT IS DIT
Ik noem het ochtend.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
En niemand hier die daarop gekomen is.
WAT IS DIT
Ik zie hem nu ook pasquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had eerst niet door dat dit frikandellen waren
Dat snap ik. The view from halfway down…quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Precies, ik kreeg ook echt enorme kippenvel bij de een na laatste aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |