Ik maak er een werkblokje van.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tijd dat we I Hate Myself And Want To Die van Nirvana in de lijst stemmen in het blokje van Gijs dan.
Liever aan Maceo of Budakid ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:44 schreef Tussle266 het volgende:
Turning tables kan je misschien beter aan Tijs of Armin overlaten... Maar misschien ook niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:44 schreef Tussle266 het volgende:
Turning tables kan je misschien beter aan Tijs of Armin overlaten... Maar misschien ook niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog dat Gijs toen in het cafe de tafels ging omdraaien. Hilarisch was dat!
Iggy?quote:
Ik ken geen serie die psychische problemen beter behandeld. En die ook nog grappig is. En waar je toch nog iets kan geven om de grootst mogelijke eikelquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef ok01 het volgende:
[..]![]()
Ik vind het ook lastig om uit te leggen waarom het pas na het eerste seizoen beter wordt
Precies, ik kreeg ook echt enorme kippenvel bij de een na laatste afleveringquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ken geen serie die psychische problemen beter behandeld. En die ook nog grappig is. En waar je toch nog iets kan geven om de grootst mogelijke eikel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |