Geen idee, het begon met een S, da's het enige dat ik me herinnerquote:
Ja, dit wordt niet dagelijks gedraaid.quote:Op maandag 27 december 2021 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer heb ik wel echt tijdens de Top 2000 leren kennen.
Je moet je altijd voorzichtig uitspreken over dit lied jaquote:Op maandag 27 december 2021 23:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]hele foute woordkeuze, sorry! Ik bedoelde het nummer natuurlijk
![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
Lijstje voor volgend jaar.
Cream
Long Train Runnin’
Curtis Mayfield
The Smiths
inagaddadavida
Diana Ross
Cold As Ice
Summertime (L. Armstrong)
Rapper's Deligh
Nur geträumt
Air All I Need
Jethro Tull
Life's what you make it
25 or 6 to 4
Ja, duidelijkquote:Op maandag 27 december 2021 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet je altijd voorzichtig uitspreken over dit lied ja![]()
Aardig lijstje alquote:Op maandag 27 december 2021 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
Cream
Long Train Runnin’
Curtis Mayfield
The Smiths
inagaddadavida
Diana Ross
Cold As Ice
Rapper's Deligh
Nur geträumt
Air All I Need
Jethro Tull
Life's what you make it
25 or 6 to 4
Zet je dan ook altijd net een extra speciaal nummertje op 2000?quote:Op maandag 27 december 2021 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit bungelt in de Mex2000 ook elk jaar onderin. Ik heb een paar van die nummers die elk jaar weer het net overleven
Tis dialect.quote:Op maandag 27 december 2021 23:57 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb trouwens een ontzettend Mandela Effect, was het niet gewoon Kristallnach met één a?
Ik hoor dit ook 2 of 3 keer per jaar de maxquote:Op maandag 27 december 2021 23:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit wordt niet dagelijks gedraaid.
Oh ik dacht daar komt de aanvulling met Kristallnaachquote:Op maandag 27 december 2021 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
Cream
Long Train Runnin’
Curtis Mayfield
The Smiths
inagaddadavida
Diana Ross
Cold As Ice
Rapper's Deligh
Nur geträumt
Air All I Need
Jethro Tull
Life's what you make it
25 or 6 to 4
nope, dubbel L dubbel Aquote:Op maandag 27 december 2021 23:57 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb trouwens een ontzettend Mandela Effect, was het niet gewoon Kristallnach met één a?
Je postte door het slotje heenquote:Op maandag 27 december 2021 23:56 schreef Paul het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeey dit was mijnes topic, ik had de lapo
V500-plaatquote:Op maandag 27 december 2021 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor dit ook 2 of 3 keer per jaar de max
Heb er in het verleden wel eens op gestemd.quote:Op maandag 27 december 2021 23:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh ik dacht daar komt de aanvulling met Kristallnaach
Ik heb 1x voor de meme Bohemian Rhapsody op 2000 gezet. Maar dit jaar.. niet per se. Eens kijken wat nummer 2000 is.quote:Op maandag 27 december 2021 23:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zet je dan ook altijd net een extra speciaal nummertje op 2000?
Ja, dat telt nietquote:
Ja, niet goed. Want mijn huidige lijst is ook al primaquote:
Keuls dialect ofzo meen ik mij te herinneren.quote:Op maandag 27 december 2021 23:57 schreef MTheBassman het volgende:
Ik elk jaarquote:Op maandag 27 december 2021 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb er in het verleden wel eens op gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |