Is hij er zo een ja? Mij niet eens bekendquote:Op maandag 27 december 2021 23:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
was gisteren allemaal antivaxx-propaganda aan t verspreiden
Heb hier geen stash anders zou ik meedoenquote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb weer 2 biertjes gehad bij t kaarten maar ik ga weer over op good ol' weed![]()
Gaat ook wel lekkerder met muziek.
Crime of the Century komt dan?quote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Matige spoiler: Komende ochtend twee keer Supertramp achter elkaar!
Graag gedaan!quote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef ok01 het volgende:
Dank aan de mensen die hierop gestemd hebben
Dan draaien ze sommige platen van meer dan een kwartier heel trots helemaal en dan knippen ze hierquote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
Hier is in geknipt, krijg de pestpleuris
YWquote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef ok01 het volgende:
Dank aan de mensen die hierop gestemd hebben
Dat hoor je van een kilometer afstand. De instrumentale opbouw wordt gewoon afgekapt, wat een lijers.quote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef MTheBassman het volgende:
nee, dit klinkt als de verkorte versie.
Jammer weer dit.
Je weet mijn idiote escapades de laatste 2 jaar op 30-31 december hè?quote:
Als je denkt dat Jeroen van Inkel vaak vrienden zegt, dan moet je maar eens naar DJ Ratz luisteren. Die gast is volgens mij kneiterstonedquote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ken heel die DJ Ratz niet, is het zo erg?
Ik ben blij dat jullie dit zo goed kennen, want ik had het niet geweten.quote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef MTheBassman het volgende:
nee, dit klinkt als de verkorte versie.
Jammer weer dit.
Ja. Bizar weer.quote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef houdjemond het volgende:
Hier hebben ze in zitten knippen toch
MeneerHJM kende het wel maar nooit echt gezien dus staat hier ook vaak opquote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ben ik nu weer opnieuw aan het kijken![]()
Prachtige serie
Das wel een attractie op zich jaquote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ken heel die DJ Ratz niet, is het zo erg?
breakfast in americaquote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nooit de albumversie gehoord. Staat dit op Crime of the Century?
Ik stikte een paar jaar geleden nog net niet in mijn bier toen Ruud de Wild bij TWOD-ThinkingOfAPlace trots riep dat ze de hele albumversie draaiden terwijl het de 7 minuten versie ipv 12 wasquote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan draaien ze sommige platen van meer dan een kwartier heel trots helemaal en dan knippen ze hier
Helemaal eens. Heb nog staan aanmoedigen voor de tv!quote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik sla ff over. Sowieso had Pravi moeten winnen
Breakfast in Americaquote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
En daarna 24 uur in comaquote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je weet mijn idiote escapades de laatste 2 jaar op 30-31 december hè?
En dan wel 17 minuten naar één of andere vage plaat moeten luisterenquote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef houdjemond het volgende:
Hier hebben ze in zitten knippen toch
Oh hmm.quote:
En een ontbijtje ervoor.quote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Crime of the Century komt dan?
Ik ken het van Paris, hun weergaloze live-album.quote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik blijf nog steeds stukgaan om de Dinner Party afleveringquote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
MeneerHJM kende het wel maar nooit echt gezien dus staat hier ook vaak optotaal geen probleem mee.
quote:Op maandag 27 december 2021 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan wel 17 minuten naar één of andere vage plaat moeten luisteren
Geloof niet dat ik dat dit jaar weer ga halen....quote:Op maandag 27 december 2021 23:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En daarna 24 uur in comaeindbaas
Nopequote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
breakfast in americaquote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot nu toe is hier die reanimatie-cursus favoriet, ik was even bang dat hij ook aan het zuurstof moestquote:Op maandag 27 december 2021 23:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds stukgaan om de Dinner Party aflevering
En dan zeker niet op normale mensen ochtend tijdquote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Matige spoiler: Komende ochtend twee keer Supertramp achter elkaar!
Dié staat hier wél in de kast.quote:Op maandag 27 december 2021 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het van Paris, hun weergaloze live-album.
Ook geen poging wagen?quote:Op maandag 27 december 2021 23:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik dat dit jaar weer ga halen....
Volledige versie Inagaddadavida denk ik welquote:Op maandag 27 december 2021 23:49 schreef PzKpfw het volgende:
Voor de fanatieke luisteraars: Wat is/zijn het/de hoogtepunt(en) van deze editie tot nu toe?
quote:Op maandag 27 december 2021 23:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tot nu toe is hier die reanimatie-cursus favoriet, ik was even bang dat hij ook aan het zuurstof moest
quote:Op maandag 27 december 2021 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik stikte een paar jaar geleden nog net niet in mijn bier toen Ruud de Wild bij TWOD-ThinkingOfAPlace trots riep dat ze de hele albumversie draaiden terwijl het de 7 minuten versie ipv 12 was![]()
.
ik sluit me hierbij aan.quote:Op maandag 27 december 2021 23:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Volledige versie Inagaddadavida denk ik wel
6.15 uur (na bløf uiteraard. Net als Cuby vanochtend)quote:Op maandag 27 december 2021 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zeker niet op normale mensen ochtend tijd
Apart dat ze idd wel voor 20 minuten versies gaan en dan van nummers die op de albumversie 7 minuten duren, de 3 minuten single pakkenquote:Op maandag 27 december 2021 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan wel 17 minuten naar één of andere vage plaat moeten luisteren
die volledig kut konk door die processing van Radio 2quote:Op maandag 27 december 2021 23:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan die droge cut naar het gesprek met de managersquote:
Qua historisch Top 2000-moment wel.quote:Op maandag 27 december 2021 23:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stenders met zijn Borsate-afkap is voor mij wel het favoriete Top 200 moment of all timequote:Op maandag 27 december 2021 23:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
ach dan is toch iedereen al lam van de alcoholquote:Op maandag 27 december 2021 23:50 schreef SilverEyes het volgende:
Toch jammer dat Giel dit tijdslot heeft. Vooral op 31 december straks
Beter dan walzjes met van Inkelquote:Op maandag 27 december 2021 23:50 schreef SilverEyes het volgende:
ik kan m alsnog beter hebben dan van inkel eerlijk gezegd, die man is verreweg strontirritant en schijtlollig.quote:Op maandag 27 december 2021 23:50 schreef SilverEyes het volgende:
Jaquote:Op maandag 27 december 2021 23:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dan die droge cut naar het gesprek met de managers
QFTquote:Op maandag 27 december 2021 23:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beter dan walzjes met van Inkel
Die was wel mooi jaquote:Op maandag 27 december 2021 23:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Stenders met zijn Borsate-afkap is voor mij wel het favoriete Top 200 moment of all time
En School?quote:Op maandag 27 december 2021 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soms hoor je een nummer voor de 16e keer en dan valt ie ineens wel. Ik beoordeel Supertramp te veel op hun mindere nummers.. Dreamer, Breakfase in America. Fool's Overture en It's Raining Again heb ik ook weinig mee.
Dit vind ik trouwens niks aan
Watskeburt met Paul Rabbering?quote:Op maandag 27 december 2021 23:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beter dan walzjes met van Inkel
En die hoort zichzelf écht graag lullenquote:Op maandag 27 december 2021 23:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik kan m alsnog beter hebben dan van inkel eerlijk gezegd, die man is verreweg strontirritant en schijtlollig.
Oh dat red ik nietquote:
Zie dat ik vannacht ook Nina Simone misquote:Op maandag 27 december 2021 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
6.15 uur (na bløf uiteraard. Net als Cuby vanochtend)
Ach opzich doet Giel het niet slechtquote:Op maandag 27 december 2021 23:50 schreef SilverEyes het volgende:
School, Logical Song en Crime of the Century staan gedrieen in de Mex2000, maar ik zal de albumversie van Goodbye Stranger proberen en dan staat die er wellicht volgend jaar bijquote:
Hij vond het niet meer veilig voor de kinderen daarquote:Op maandag 27 december 2021 23:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Stenders met zijn Borsate-afkap is voor mij wel het favoriete Top 200 moment of all time
Zaalvulling.quote:Op maandag 27 december 2021 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat doet dit in de Top2000?
Er zijn ergere dj's deze editie hoor.quote:Op maandag 27 december 2021 23:50 schreef SilverEyes het volgende:
De luisteraar heeft er op gestemd.quote:Op maandag 27 december 2021 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Omdat er eenmaal mensen in het land zijn met een beperkte muzieksmaak.quote:Op maandag 27 december 2021 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laatste uur hoor ik echt nooitquote:Op maandag 27 december 2021 23:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ach dan is toch iedereen al lam van de alcohol
het is een ontzettende lul maar nee ik stoor me verder eigenlijk in deze lijst nou ook weer niet aan hem.quote:Op maandag 27 december 2021 23:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach opzich doet Giel het niet slecht
Hide In Your Shell niet?quote:Op maandag 27 december 2021 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
School, Logical Song en Crime of the Century staan gedrieen in de Mex2000, maar ik zal de albumversie van Goodbye Stranger proberen en dan staat die er wellicht volgend jaar bij
Dat geloof ik niet. Vermoeden van lijstfixing.quote:Op maandag 27 december 2021 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De luisteraar heeft er op gestemd.
Daar vind ik niet zo heel veel aan. Denk ik.quote:
Bij Veronica al veel geoefend.quote:Op maandag 27 december 2021 23:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach opzich doet Giel het niet slecht
Iets met normale programmering ofzo en hij heeft een weekendshowquote:Op maandag 27 december 2021 23:51 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Watskeburt met Paul Rabbering?
Precies ja, ik vind van Inkel minderquote:Op maandag 27 december 2021 23:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het is een ontzettende lul maar nee ik stoor me verder eigenlijk in deze lijst nou ook weer niet aan hem.
Deze kan ik waarderenquote:Op maandag 27 december 2021 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou die zanger gratis zijn medewerking hebben verleend? Of was het niet pro-Bono?
die vond ik zeer chill, jammer dat ie weg is.quote:Op maandag 27 december 2021 23:51 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Watskeburt met Paul Rabbering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |