Is hij er zo een ja? Mij niet eens bekendquote:Op maandag 27 december 2021 23:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
was gisteren allemaal antivaxx-propaganda aan t verspreiden
Heb hier geen stash anders zou ik meedoenquote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb weer 2 biertjes gehad bij t kaarten maar ik ga weer over op good ol' weed![]()
Gaat ook wel lekkerder met muziek.
Crime of the Century komt dan?quote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Matige spoiler: Komende ochtend twee keer Supertramp achter elkaar!
Graag gedaan!quote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef ok01 het volgende:
Dank aan de mensen die hierop gestemd hebben
Dan draaien ze sommige platen van meer dan een kwartier heel trots helemaal en dan knippen ze hierquote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
Hier is in geknipt, krijg de pestpleuris
YWquote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef ok01 het volgende:
Dank aan de mensen die hierop gestemd hebben
Dat hoor je van een kilometer afstand. De instrumentale opbouw wordt gewoon afgekapt, wat een lijers.quote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef MTheBassman het volgende:
nee, dit klinkt als de verkorte versie.
Jammer weer dit.
Je weet mijn idiote escapades de laatste 2 jaar op 30-31 december hè?quote:
Als je denkt dat Jeroen van Inkel vaak vrienden zegt, dan moet je maar eens naar DJ Ratz luisteren. Die gast is volgens mij kneiterstonedquote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ken heel die DJ Ratz niet, is het zo erg?
Ik ben blij dat jullie dit zo goed kennen, want ik had het niet geweten.quote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef MTheBassman het volgende:
nee, dit klinkt als de verkorte versie.
Jammer weer dit.
Ja. Bizar weer.quote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef houdjemond het volgende:
Hier hebben ze in zitten knippen toch
MeneerHJM kende het wel maar nooit echt gezien dus staat hier ook vaak opquote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ben ik nu weer opnieuw aan het kijken![]()
Prachtige serie
Das wel een attractie op zich jaquote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ken heel die DJ Ratz niet, is het zo erg?
breakfast in americaquote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nooit de albumversie gehoord. Staat dit op Crime of the Century?
Ik stikte een paar jaar geleden nog net niet in mijn bier toen Ruud de Wild bij TWOD-ThinkingOfAPlace trots riep dat ze de hele albumversie draaiden terwijl het de 7 minuten versie ipv 12 wasquote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan draaien ze sommige platen van meer dan een kwartier heel trots helemaal en dan knippen ze hier
Helemaal eens. Heb nog staan aanmoedigen voor de tv!quote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik sla ff over. Sowieso had Pravi moeten winnen
Breakfast in Americaquote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
En daarna 24 uur in comaquote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je weet mijn idiote escapades de laatste 2 jaar op 30-31 december hè?
En dan wel 17 minuten naar één of andere vage plaat moeten luisterenquote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef houdjemond het volgende:
Hier hebben ze in zitten knippen toch
Oh hmm.quote:
En een ontbijtje ervoor.quote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Crime of the Century komt dan?
Ik ken het van Paris, hun weergaloze live-album.quote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik blijf nog steeds stukgaan om de Dinner Party afleveringquote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
MeneerHJM kende het wel maar nooit echt gezien dus staat hier ook vaak optotaal geen probleem mee.
quote:Op maandag 27 december 2021 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan wel 17 minuten naar één of andere vage plaat moeten luisteren
Geloof niet dat ik dat dit jaar weer ga halen....quote:Op maandag 27 december 2021 23:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En daarna 24 uur in comaeindbaas
Nopequote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
breakfast in americaquote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot nu toe is hier die reanimatie-cursus favoriet, ik was even bang dat hij ook aan het zuurstof moestquote:Op maandag 27 december 2021 23:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds stukgaan om de Dinner Party aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |