gewoon lekker met de stroom meegaan toch?quote:
Heb wel een behoorlijke tolerantie. Dan moet ik echt los gaan vanaf nu.quote:
Ik schenk net mn 3e glas whisky inquote:Op maandag 27 december 2021 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb wel een behoorlijke tolerantie. Dan moet ik echt los gaan vanaf nu.
was gisteren allemaal antivaxx-propaganda aan t verspreidenquote:Op maandag 27 december 2021 23:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ratz al gecheckt deze week? Schijnt z'n eigen feestje te bouwen he
Slapen doe je maar in Januariquote:Op maandag 27 december 2021 23:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oooooh![]()
! Maar maar maar.. slaap enzo.
Ik baal er van dat we DJ Ratz de eerste week niet gehoord hebben en dat hij er alleen tijdens de top 2000 is. Hoe laat is hij? Misschien zet ik em wel op als het hier een matig uurtje is.quote:Op maandag 27 december 2021 23:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ratz al gecheckt deze week? Schijnt z'n eigen feestje te bouwen he
Heb weer 2 biertjes gehad bij t kaarten maar ik ga weer over op good ol' weedquote:Op maandag 27 december 2021 23:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik schenk net mn 3e glas whisky in
Tussen 5 en 6 ergens jaquote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Zitti e Buoni komt straks voorbij toch?
Ken heel die DJ Ratz niet, is het zo erg?quote:Op maandag 27 december 2021 23:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik baal er van dat we DJ Ratz de eerste week niet gehoord hebben en dat hij er alleen tijdens de top 2000 is. Hoe laat is hij? Misschien zet ik em wel op als het hier een matig uurtje is.
Matige spoiler: Komende ochtend twee keer Supertramp achter elkaar!quote:Op maandag 27 december 2021 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoogste positie ooit voor deze
De meeste mensen vinden dat bier koel en donker opgeborgen moet worden, maar toch zijn er ook weer genoeg mensen die koel niet belangrijk vinden. Geen idee, probeer het gewoonquote:Op maandag 27 december 2021 23:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ah de tripel karmeliet is nog wel ff goed, zeker een half jaar nog.
Maar hij heeft hier in de zomer nog gestaan, weet niet of dat warme weer zo goed is voor bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |