Gezelligquote:Op maandag 27 december 2021 23:18 schreef MTheBassman het volgende:
Kaarten met de fam was leuk maar ik wil nu wel weer no lifen op fok
Waar is @MTheBassman eigenlijk.quote:Op maandag 27 december 2021 23:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
M'n UI heeft zonder mij de coffeeshop bezocht
Ah, daar is ie.quote:Op maandag 27 december 2021 23:18 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2021 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar is @:MTheBassman eigenlijk.
Hierquote:Op maandag 27 december 2021 23:18 schreef MTheBassman het volgende:
REO Speedwagon heeft zoveel geweldige nummers.quote:Op maandag 27 december 2021 23:19 schreef Isorden het volgende:
En ja ik ken Take it on the run van REO Speedwagon dankzij Cobra Kai...
Nieuw seizoen bingen nieuwjaars weekend
Al besproken.quote:
Oepsquote:
ja, ik had weer verplichtingen met mn familie die zonodig wou kaartenquote:
Gta soundtrack in on overtroffenquote:Op maandag 27 december 2021 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog nooit GTA gespeeld. Ik moet het doen met FIFA soundtracks. The National, Slowdive en The War on Drugs in 1 soundtrack
Weet je al iets over de notering van Sjolien?quote:Op maandag 27 december 2021 23:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dolly Pardon-hype gaat ook weer beetje liggen
Jolene is gewoon stemplaat genot hoorquote:Op maandag 27 december 2021 23:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dolly Pardon-hype gaat ook weer beetje liggen
laat maar raden, hij staat alsnog hoger?quote:Op maandag 27 december 2021 23:21 schreef Isorden het volgende:
Dolly Parton![]()
![]()
![]()
![]()
Deze versie is oneindig veel beter dan Whitney
In die versie hebben we een probleem jaquote:Op maandag 27 december 2021 23:21 schreef Isorden het volgende:
Dolly Parton![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 23:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, ik had weer verplichtingen met mn familie die zonodig wou kaarten
Maar ik heb leren klaverjassen
Nee niks. Dus als jij al wat weet, geen spoilers graag. Maar zie deze 200+ plekken naar beneden gaanquote:Op maandag 27 december 2021 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet je al iets over de notering van Sjolien?
Ik luister lijstloos dus ik witniequote:Op maandag 27 december 2021 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
laat maar raden, hij staat alsnog hoger?
Ik ben het gek genoeg niet met je eensquote:Op maandag 27 december 2021 23:21 schreef Isorden het volgende:
Dolly Parton![]()
![]()
![]()
![]()
Ja want Nederland is een smakeloos land....quote:Op maandag 27 december 2021 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
laat maar raden, hij staat alsnog hoger?
Ik denk op d'r borst.quote:Op maandag 27 december 2021 23:21 schreef Isorden het volgende:
Denken jullie dat Dolly op dr buik slaapt?
eerste twee bomen verloren maar het zat ook niet mee.quote:
De leukste helft hebben we al gehadquote:Op maandag 27 december 2021 23:20 schreef PzKpfw het volgende:
Morgen wakker worden en dan beseffen dat we al over de helft zijn
quote:
Lekker danquote:Op maandag 27 december 2021 23:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
eerste twee bomen verloren maar het zat ook niet mee.
Halve boom gedaan daarna en mn broer en zus dik ingemaakt
Mooi omschreven ja. Pure poëziequote:Op maandag 27 december 2021 23:22 schreef Zorro het volgende:
Whitnet laat in dit nummer horen dat ze echt fantastisch kan zingen.
Dolly laat horen dat het een mooi nummer is.
QFTquote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
De versie van Whitney is teveel kijk-mij-eens-kunnen-zingen, terwijl Dolly gewoon heel oprecht en ingetogen is, dus deze is mooier
Ik whitney welke ik beter vind.quote:
Dat zei @Zorro al ja.quote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
De versie van Whitney is teveel kijk-mij-eens-kunnen-zingen, terwijl Dolly gewoon heel oprecht en ingetogen is, dus deze is mooier
Dit nummer is gewoon beter en mooier in de Dolly versiequote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Schande!quote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ben er ook weer, was gegijzeld door mijn ouders en de tv ofzoiets
Godverdommequote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen in ieder geval constateren dat @:MTheBassman niet de zanger is van Band on the Run en We All Stand Together.
Heb ik iets gemistquote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen in ieder geval constateren dat @:MTheBassman niet de zanger is van Band on the Run en We All Stand Together.
Toch hou ik voor altijd van jequote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het moest een keer misgaan tussen ons
Heb er weinig van meegekregen door de Kerstdagen. Een-na-laatste dag is vaak het leukste. Oudjaarsdag krijg ik er vaak niet veel van mee.quote:Op maandag 27 december 2021 23:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
De leukste helft hebben we al gehad
Laat @houdjemond dat maar niet horenquote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef MTheBassman het volgende:
ik heb een beetje hetzelfde qua gevoel met deze twee versies als met de twee versies van sound of silence.
origineel is veel minder bombastisch maar is toch veel mooier (vind ik dan)
nou maar goed ook, ik hoef zo oud nog niet te zijn.quote:
Ik wilde a gogo kijken, maar ze stonden erop om eerst De Slimste Mens te kijkenquote:
Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef MTheBassman het volgende:
ik heb een beetje hetzelfde qua gevoel met deze twee versies als met de twee versies van sound of silence.
origineel is veel minder bombastisch maar is toch veel mooier (vind ik dan)
Oh was ik maar een gijzelaar ...quote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ben er ook weer, was gegijzeld door mijn ouders en de tv ofzoiets
Gaan zelfs geruchten dat ie al jaren dood is!quote:Op maandag 27 december 2021 23:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou maar goed ook, ik hoef zo oud nog niet te zijn.
quote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch hou ik voor altijd van je
In de top 2000 denk ik Every Teardrop Is A Waterfall of Charlie Brown ofzo. Ik vind die plaat van Coldplay best prima.quote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag numerrro 2![]()
Wat is een nummer dat jullie leuk vinden, waarvan jullie weten dat een groot deel van Fok het kut vindt?
My Heart Will Go Onquote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Wat is een nummer dat jullie leuk vinden, waarvan jullie weten dat een groot deel van Fok het kut vindt?
We built this city en Mull of Kintyrequote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Alles van Simply Redquote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Alles van Coldplay, alles van Kensington, diverse nummers van The Script, Blöf, etc.quote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Stapelgekquote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Charlie Brown is eruitquote:Op maandag 27 december 2021 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de top 2000 denk ik Every Teardrop Is A Waterfall of Charlie Brown ofzo. Ik vind die plaat van Coldplay best prima.
Rick Astley - Never Gonna Give You Upquote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Goodbye My Loverquote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |