Dat is wel een geldige reden jaquote:Op maandag 27 december 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik deze eerder kende dan het origineel
Kende ik het maar nietquote:Op maandag 27 december 2021 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit was wel de versie die ik eerder kende. En waarvan ik dus aanvankelijk niet wist dat het een cover was. Je kent het wel.
Godverdomme gaan we even helemaal voorbij aan de kraker van Golden Earringquote:Op maandag 27 december 2021 22:53 schreef Kopiko het volgende:
Godzijdank volgend uur TALK TALK-genot
Dat had ook veel hoger kunnen staanquote:Op maandag 27 december 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
Hier had ook het origineel kunnen staan
Mja, hoe matig ook, dat is wel een iconisch nummer. Voor veel mensen ook.quote:
Oh dit is echt serieus de enige van Limp Bizkit in de lijstquote:Op maandag 27 december 2021 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Werkelijk IEDER ander nr van Limp Bizkit had hier moeten staan. Three Dollar bill en Significant Other waren steengoede albums
Ze maken 1 gedrocht en dat staat in de lijst..
Nederland is een smakeloos land
Dat is best een geinige cover. Disturbed en Limp Bizkit zijn gewoon matigere rockversies van het origineel.quote:
My love is vengeance.quote:Op maandag 27 december 2021 22:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat had ook veel hoger kunnen staan
Ja.... Ik begrijp dit werkelijk niet hoorquote:Op maandag 27 december 2021 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dit is echt serieus de enige van Limp Bizkit in de lijst
Dat en dan vooral met disturbeds cover van sound of silencequote:Op maandag 27 december 2021 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Werkelijk IEDER ander nr van Limp Bizkit had hier moeten staan. Three Dollar bill en Significant Other waren steengoede albums
Ze maken 1 gedrocht en dat staat in de lijst..
Nederland is een smakeloos land
Correct, maar tevens ook een terechte opmerking, vraag maar aan @Poppejansquote:
Eigenlijk zie je dat met heel veel rockbands. Juist dat ene rustige nummer scoort hoog.quote:
Martijn Koning is het met je eensquote:Op maandag 27 december 2021 22:56 schreef PzKpfw het volgende:
Achter blauwe ogen zit een vals kreng.
quote:Op maandag 27 december 2021 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Als er één nummer van ze in de lijst hoort is het wel Nookie.
Geloof dat je mijn mening over de beide versies van het geluid van stilte wel kentquote:Op maandag 27 december 2021 22:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Correct, maar tevens ook een terechte opmerking, vraag maar aan @:Poppejans
Zelfs Metallicaquote:Op maandag 27 december 2021 22:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Eigenlijk zie je dat met heel veel rockbands. Juist dat ene rustige nummer scoort hoog.
Dat heet geen gevoel hebben voor muziek.quote:Op maandag 27 december 2021 22:55 schreef Zorro het volgende:
En dan laten ze het beste deel uit het origineel nog weg waardoor het al helemaal een nergens heen gaand kabbelnummer wordt.
Jaaaaaa! Dat vind ik hun beste.quote:Op maandag 27 december 2021 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Als er één nummer van ze in de lijst hoort is het wel Nookie.
Staat me iets van bij ja..quote:Op maandag 27 december 2021 22:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geloof dat je mijn mening over de beide versies van het geluid van stilte wel kent
My Generation is ook origineel beter van The Whoquote:
Alweer helemaal vergeten dat nummerquote:
quote:1109 The Devil Made Me Do It Golden Earring 5
1108 Life's What You Make It Talk Talk 10
1107 Wat Zou Je Doen Bløf 3
1106 Keep On Loving You REO Speedwagon 6,5
1105 I Will Always Love You Dolly Parton 7
1104 Nathalie Gilbert Bécaud 6
1103 Pain The War On Drugs ?
1102 Let Love Rule Lenny Kravitz 7,5
1101 Peter Gunn Theme Emerson, Lake & Palmer 7
1100 Goodbye Stranger Supertramp 6
1099 In A Lifetime Clannad & Bono 7,5
1098 Kristallnaach BAP 1,5
Kan Disturbed prima hebben, maar origineel blijft voor mij veul mooierquote:
De bestequote:
Doet het vaak beter bij het bredere publiekquote:Op maandag 27 december 2021 22:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Eigenlijk zie je dat met heel veel rockbands. Juist dat ene rustige nummer scoort hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |