Godverdomme gaan we even helemaal voorbij aan de kraker van Golden Earringquote:Op maandag 27 december 2021 22:53 schreef Kopiko het volgende:
Godzijdank volgend uur TALK TALK-genot
Dat had ook veel hoger kunnen staanquote:Op maandag 27 december 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
Hier had ook het origineel kunnen staan
Mja, hoe matig ook, dat is wel een iconisch nummer. Voor veel mensen ook.quote:
Oh dit is echt serieus de enige van Limp Bizkit in de lijstquote:Op maandag 27 december 2021 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Werkelijk IEDER ander nr van Limp Bizkit had hier moeten staan. Three Dollar bill en Significant Other waren steengoede albums
Ze maken 1 gedrocht en dat staat in de lijst..
Nederland is een smakeloos land
Dat is best een geinige cover. Disturbed en Limp Bizkit zijn gewoon matigere rockversies van het origineel.quote:
My love is vengeance.quote:Op maandag 27 december 2021 22:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat had ook veel hoger kunnen staan
Ja.... Ik begrijp dit werkelijk niet hoorquote:Op maandag 27 december 2021 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dit is echt serieus de enige van Limp Bizkit in de lijst
Dat en dan vooral met disturbeds cover van sound of silencequote:Op maandag 27 december 2021 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Werkelijk IEDER ander nr van Limp Bizkit had hier moeten staan. Three Dollar bill en Significant Other waren steengoede albums
Ze maken 1 gedrocht en dat staat in de lijst..
Nederland is een smakeloos land
Correct, maar tevens ook een terechte opmerking, vraag maar aan @Poppejansquote:
Eigenlijk zie je dat met heel veel rockbands. Juist dat ene rustige nummer scoort hoog.quote:
Martijn Koning is het met je eensquote:Op maandag 27 december 2021 22:56 schreef PzKpfw het volgende:
Achter blauwe ogen zit een vals kreng.
quote:Op maandag 27 december 2021 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Als er één nummer van ze in de lijst hoort is het wel Nookie.
Geloof dat je mijn mening over de beide versies van het geluid van stilte wel kentquote:Op maandag 27 december 2021 22:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Correct, maar tevens ook een terechte opmerking, vraag maar aan @:Poppejans
Zelfs Metallicaquote:Op maandag 27 december 2021 22:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Eigenlijk zie je dat met heel veel rockbands. Juist dat ene rustige nummer scoort hoog.
Dat heet geen gevoel hebben voor muziek.quote:Op maandag 27 december 2021 22:55 schreef Zorro het volgende:
En dan laten ze het beste deel uit het origineel nog weg waardoor het al helemaal een nergens heen gaand kabbelnummer wordt.
Jaaaaaa! Dat vind ik hun beste.quote:Op maandag 27 december 2021 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Als er één nummer van ze in de lijst hoort is het wel Nookie.
Staat me iets van bij ja..quote:Op maandag 27 december 2021 22:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geloof dat je mijn mening over de beide versies van het geluid van stilte wel kent
My Generation is ook origineel beter van The Whoquote:
Alweer helemaal vergeten dat nummerquote:
quote:1109 The Devil Made Me Do It Golden Earring 5
1108 Life's What You Make It Talk Talk 10
1107 Wat Zou Je Doen Bløf 3
1106 Keep On Loving You REO Speedwagon 6,5
1105 I Will Always Love You Dolly Parton 7
1104 Nathalie Gilbert Bécaud 6
1103 Pain The War On Drugs ?
1102 Let Love Rule Lenny Kravitz 7,5
1101 Peter Gunn Theme Emerson, Lake & Palmer 7
1100 Goodbye Stranger Supertramp 6