Als je '80's zegt.... hoor je dat nummer gewoonquote:Op maandag 27 december 2021 22:53 schreef Kopiko het volgende:
Godzijdank volgend uur TALK TALK-genot
Stem van Emily valt bij mij beterquote:Op maandag 27 december 2021 22:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zowel looks als DJ kwaliteit vind ik Annemieke echt beter
Hoe is het mogelijk hè. Dit is ook gewoon de enige van ze die er ooit in gestaan heeftquote:Op maandag 27 december 2021 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Werkelijk IEDER ander nr van Limp Bizkit had hier moeten staan. Three Dollar bill en Significant Other waren steengoede albums
Ze maken 1 gedrocht en dat staat in de lijst..
Nederland is een smakeloos land
quote:Op maandag 27 december 2021 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Werkelijk IEDER ander nr van Limp Bizkit had hier moeten staan. Three Dollar bill en Significant Other waren steengoede albums
Ik denk het welquote:Op maandag 27 december 2021 22:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou die kunnen zingen?
Of als zingend trio met de rest van de familie?
Origineel is zo goed dat deze gewoon slecht isquote:
Dit was wel de versie die ik eerder kende. En waarvan ik dus aanvankelijk niet wist dat het een cover was. Je kent het wel.quote:Op maandag 27 december 2021 22:53 schreef Zorro het volgende:
Dit is een belediging naar het geweldige nummer van The Who
Zie ook: Disturbed.quote:Op maandag 27 december 2021 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Niets mis mee hoor.quote:Op maandag 27 december 2021 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Kameraad!quote:Op maandag 27 december 2021 22:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als je '80's zegt.... hoor je dat nummer gewoon
Misschien komt het omdat ik deze eerder kende dan het origineelquote:Op maandag 27 december 2021 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Origineel is zo goed dat deze gewoon slecht is
NEEquote:
Of Triggerfingerquote:
Dat is wel een geldige reden jaquote:Op maandag 27 december 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik deze eerder kende dan het origineel
Kende ik het maar nietquote:Op maandag 27 december 2021 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit was wel de versie die ik eerder kende. En waarvan ik dus aanvankelijk niet wist dat het een cover was. Je kent het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |