Mwah, dat effect kan tegenvallen. Ik betwijfel of Cliff Richard ofzo massaal re-entries zou krijgen als hij omvalt.quote:Op maandag 27 december 2021 21:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ze moet nog een keertje dood hé.
Lekkerquote:
Jij houdt niet van Müseli?quote:Op maandag 27 december 2021 21:42 schreef Zorro het volgende:
Godver, had dat dartsen niet een nummer langer kunnen duren?
Deze man weetquote:Op maandag 27 december 2021 21:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lekker
Zelf Knights of Cydonia gestemd, blijft mijn favoriet
A;s ze een zanger hebben, waarom laten ze dan steeds deze kwiebus zingen?quote:Op maandag 27 december 2021 21:43 schreef Isorden het volgende:
Als je naar de zanger van Muse belt...
neemt ie op....
Matt Bellamy
Dat is veruit de beste. Dat moet eigenlijk de hoogste Muse zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 21:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lekker
Die moet toch dik en dik bij de eerste 100 staan. Is nog altijd niet eens de hoogste Musequote:Op maandag 27 december 2021 21:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lekker
Ook een hele goede, maar dit is sinds de eerste keer dat ik hem hoorde altijd mijn favoriet geblevenquote:Op maandag 27 december 2021 21:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lekker
Nee ik trek dat erg slechtquote:
134, staat er nog een op 79quote:Op maandag 27 december 2021 21:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die moet toch dik en dik bij de eerste 100 staan. Is nog altijd niet eens de hoogste Muse
Ik vrees, dat wanneer Cliff Richard eens het tijdelijke voor het eeuwige verruilt, hij niets in de Lijst zal krijgen. Zelfs als hij in november sterft.quote:Op maandag 27 december 2021 21:42 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Goed punt, al zal dit niet gelijk 6x top500 opleveren zoals in 2007
Uprising en Knights mogen wel van plek wisselen ja.quote:Op maandag 27 december 2021 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is veruit de beste. Dat moet eigenlijk de hoogste Muse zijn.
Gemiste kans voor jou, wel je verantwoording nemen. Je had gewoon op zoom moeten zijn nuquote:Op maandag 27 december 2021 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Niemand met een zakhorloge op de zoom. Erg matig.
Ook niet Celebration?quote:Op maandag 27 december 2021 21:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vrees, dat wanneer Cliff Richard eens het tijdelijke voor het eeuwige verruilt, hij niets in de Lijst zal krijgen. Zelfs als hij in november sterft.
Jij houdt van Muse en zij haten jou?quote:Op maandag 27 december 2021 21:44 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb een haat-liefde verhouding met Muse.
Uitstekend omschrevenquote:Op maandag 27 december 2021 21:45 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind dit echt niks
Dat gejammer van die zanger brrr
Plug In Baby is niet eens een van de 5 beste nummers van Origin of Symmetry.quote:Op maandag 27 december 2021 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Plug In Baby is uiteraard gewoon de lekkerste Muse.
quote:Op maandag 27 december 2021 21:45 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind dit echt niks
Dat gejammer van die zanger brrr
Zou kunnen.quote:Op maandag 27 december 2021 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij houdt van Muse en zij haten jou?
Eensch stemplaat genot ookquote:Op maandag 27 december 2021 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Plug In Baby is uiteraard gewoon de lekkerste Muse.
Ik vraag me af of de Songfestivalplaatjes plakkers blijven. Misschien worden ze weer vervangen door de ESF-kneiters van volgend jaar, who knowsquote:
Ik heb ook geen zakhorlogequote:Op maandag 27 december 2021 21:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Gemiste kans voor jou, wel je verantwoording nemen. Je had gewoon op zoom moeten zijn nu
Nee.quote:Op maandag 27 december 2021 21:45 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind die van Metallica wel echt veel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |