Gemiste kans voor jou, wel je verantwoording nemen. Je had gewoon op zoom moeten zijn nuquote:Op maandag 27 december 2021 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Niemand met een zakhorloge op de zoom. Erg matig.
Ook niet Celebration?quote:Op maandag 27 december 2021 21:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vrees, dat wanneer Cliff Richard eens het tijdelijke voor het eeuwige verruilt, hij niets in de Lijst zal krijgen. Zelfs als hij in november sterft.
Jij houdt van Muse en zij haten jou?quote:Op maandag 27 december 2021 21:44 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb een haat-liefde verhouding met Muse.
Uitstekend omschrevenquote:Op maandag 27 december 2021 21:45 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind dit echt niks
Dat gejammer van die zanger brrr
Plug In Baby is niet eens een van de 5 beste nummers van Origin of Symmetry.quote:Op maandag 27 december 2021 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Plug In Baby is uiteraard gewoon de lekkerste Muse.
quote:Op maandag 27 december 2021 21:45 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind dit echt niks
Dat gejammer van die zanger brrr
Zou kunnen.quote:Op maandag 27 december 2021 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij houdt van Muse en zij haten jou?
Eensch stemplaat genot ookquote:Op maandag 27 december 2021 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Plug In Baby is uiteraard gewoon de lekkerste Muse.
Ik vraag me af of de Songfestivalplaatjes plakkers blijven. Misschien worden ze weer vervangen door de ESF-kneiters van volgend jaar, who knowsquote:
Ik heb ook geen zakhorlogequote:Op maandag 27 december 2021 21:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Gemiste kans voor jou, wel je verantwoording nemen. Je had gewoon op zoom moeten zijn nu
Nee.quote:Op maandag 27 december 2021 21:45 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind die van Metallica wel echt veel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |