quote:Op maandag 27 december 2021 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Deze vrouw is langzamer dan jij![]()
![]()
Omdat ik op mijn mobiel zitquote:Op maandag 27 december 2021 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Deze vrouw is langzamer dan jij![]()
![]()
Verstandig, ik weet hoe groot vrouwenkonten gemiddeld zijnquote:Op maandag 27 december 2021 21:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat ik op mijn mobiel zit![]()
En nee niet met mijn kont
quote:Op maandag 27 december 2021 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Verstandig, ik weet hoe groot vrouwenkonten gemiddeld zijn
Foto! Mag ook in DMquote:Op maandag 27 december 2021 21:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]![]()
Heb een bescheiden kontje hoor
was al klaarquote:Op maandag 27 december 2021 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zegt diegene die ik heb geDMt of ze een nieuwe wilt openen.
ftfyquote:Op maandag 27 december 2021 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zegt diegene die ik heb geDMt of ze een nieuwe wil openen.
Dit heb je pasgeleden ook verteld toch? Of heb ik nou een dejavu?quote:Op maandag 27 december 2021 21:21 schreef engine het volgende:
M'n manager stuurde laatst een mailtje rond naar iedereen om aan te kondigen dat het team waar ik in werk een nieuwe naam krijgt en dus ook nieuwe afkorting. Vanaf 1 januari werk ik bij de SS
Leuke afkorting welquote:Op maandag 27 december 2021 21:21 schreef engine het volgende:
M'n manager stuurde laatst een mailtje rond naar iedereen om aan te kondigen dat het team waar ik in werk een nieuwe naam krijgt en dus ook nieuwe afkorting. Vanaf 1 januari werk ik bij de SS
oh dat kan zijnquote:Op maandag 27 december 2021 21:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit heb je pasgeleden ook verteld toch? Of heb ik nou een dejavu?
ik kende het ook!quote:Op maandag 27 december 2021 21:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit heb je pasgeleden ook verteld toch? Of heb ik nou een dejavu?
Mijn kont is een beetje camera schuwquote:
Nee nee was geen commentaar. Kwam me gewoon ff bekend voor.quote:Op maandag 27 december 2021 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
oh dat kan zijnHet ging over SS dus moest daar aan denken. Ik houd geen lijstjes bij van wat ik vertel in welke SC
quote:Op maandag 27 december 2021 21:21 schreef engine het volgende:
Erg jammer.quote:Op maandag 27 december 2021 21:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mijn kont is een beetje camera schuw
Dan geloof ik je nietquote:Op maandag 27 december 2021 21:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mijn kont is een beetje camera schuw
Je mag wel een foto van de mijne hebben.quote:Op maandag 27 december 2021 21:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan geloof ik je niet(DM staat nog steeds open
)
Helaas helaasquote:
Okayquote:Op maandag 27 december 2021 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag wel een foto van de mijne hebben.
Ik waardeer het aanbod maar nee bedanktquote:Op maandag 27 december 2021 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
oeh doe danquote:Op maandag 27 december 2021 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
was nu graag mod geweestquote:Op maandag 27 december 2021 21:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik waardeer het aanbod ja graag
als jij in de achteruit gaatquote:
zien ze welquote:Op maandag 27 december 2021 21:29 schreef suzi1 het volgende:
zien modjes geen slotjes, dat ze erdoorheen posten?
Nee, ze kunnen in een gesloten forum blijven posten.quote:Op maandag 27 december 2021 21:29 schreef suzi1 het volgende:
zien modjes geen slotjes, dat ze erdoorheen posten?
Met die schoenen die ik nu heb wel ja, ook naar voren trouwens. Weggegooid geldquote:Op maandag 27 december 2021 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
als jij in de achteruit gaat
gaat er dan ook zo'n piepje
Ja maar ZIEN ze ook dat de topic eigenlijk dicht is? Andere kleur postjes? Rode waarschuwingspopupje? Welke mod kunnen we dit vragen en geeft vrij snel antwoord?quote:Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen in een gesloten forum blijven posten.
Voor zover ik weet krijgen ze geen melding oid.quote:Op maandag 27 december 2021 21:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja maar ZIEN ze ook dat de topic eigenlijk dicht is? Andere kleur postjes? Rode waarschuwingspopupje? Welke mod kunnen we dit vragen en geeft vrij snel antwoord?
@dud0rquote:Op maandag 27 december 2021 21:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja maar ZIEN ze ook dat de topic eigenlijk dicht is? Andere kleur postjes? Rode waarschuwingspopupje? Welke mod kunnen we dit vragen en geeft vrij snel antwoord?
ik krijg heel erg hasselbaink vibes van dat mentionen constantquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
ik krijg heel erg hasselbaink vibes van dat mentionen constant
Wie?quote:Op maandag 27 december 2021 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
ik krijg heel erg hasselbaink vibes van dat mentionen constant
Waar hebben we het overquote:
Nou....quote:Op maandag 27 december 2021 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
daar wil ik echt niet op lijken![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
daar wil ik echt niet op lijken![]()
![]()
Hoe zie jij dat een topic voorbij de 301 postjes is? Andere kleur postjes? Melding? Iets? Of moet je dan op de postnummers letten?quote:
Krijgen mods een melding als een topic vol zit of gesloten is?quote:
quote:
Idd al een tijd niet meer gezien.quote:
Moeten we eigenlijk in de OP zetten.quote:Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef ToT het volgende:
Ow aan de TT te zien heeft dit geholpen?
[ afbeelding ]
Zelfde melding die jullie hebben over hoeveel posts een topic gesloten is. Alleen bij mij telt die verder dan 0quote:Op maandag 27 december 2021 21:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat een topic voorbij de 301 postjes is? Andere kleur postjes? Melding? Iets? Of moet je dan op de postnummers letten?
Ik ben hartstikke duidelijkquote:
Hangze.quote:
Kan je van bijv de vorige topic de allerlaatste post laten zien hoe dat eruit ziet voor jou als dat geen gedoe oplevert voor jou?quote:
Ik kan niet over dat taaltje van hunquote:Op maandag 27 december 2021 21:54 schreef ToT het volgende:
Wij hebben dat programma van Urk hier op staan als achtergrond-opvulling.
Wat een volk!
Ik moest af en toe wel gniffelen; het klinkt soms als één of andere Scandinavische taal.quote:Op maandag 27 december 2021 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan niet over dat taaltje van hun
Precies jaquote:Op maandag 27 december 2021 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moest af en toe wel gniffelen; het klinkt soms als één of andere Scandinavische taal.
We zaten hier vandaag weer naar een Zweedse variant op The Shining te kijken, en dat klinkt vaker als Nederlands dan dat Urks op Nederlands zou lijken!
Wel een aanradertje trouwens, dat Black Lake.quote:
Hem wil je met zo'n blik niet op je af zien komen.quote:Op maandag 27 december 2021 22:17 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT speelt ook in een horrorfilm:
[ afbeelding ]
"REDRUM REDRUM"
(Nog met Nijntje in z'n hand, en z'n baby + tandenborstel in de andere hand.)
Die blik heeft hij soms wel in zijn ogen:quote:Op maandag 27 december 2021 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hem wil je met zo'n blik niet op je af zien komen.
quote:Op maandag 27 december 2021 22:04 schreef ToT het volgende:
Ander verhaal: het mannetje kan echt ongelooflijk lief zijn. Ik moet snel kokhalzen bij smerige dingen en laatst zat hij me troostend te aaien toen ik moest kokhalzen.
Ik vond dat zo lief dat ik hem een knuffel wilde geven. Eenmaal met mijn gezicht voor de zijne zie ik een inmiddels wel HEEL bekende grijns op z'n smoeitje verschijnen en HUP: daar gaat zijn vingertje DIEP in zijn neus en vervolgens zijn mond in.
Ik sla mijn hand voor de ogen en zeg verzuchtend "Jezus Christus, Mini-ToT!".
Met kerst werd ik 's ochtends in een hotelkamer in Praag wakker, en het eerste wat ik hoorde waren peutervoetjes die voor het bed langs trippelden, met een vrolijke "Jezus Christus!" er bij!![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Die blik heeft hij soms wel in zijn ogen:
[..]
Zat best een lange tijd tussen dat ik de Naam des Heeren ijdel gebruikte, en dat hij me op die manier in die hotelkamer napraatte!quote:
Niet op een driewieler?quote:Op maandag 27 december 2021 22:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"REDRUM REDRUM"
Al betrap je ze met de hand in de snoeppot. Ze kunnen je dan nog onschuldig aankijken met een blik van ik doe toch niets fouts.quote:Op maandag 27 december 2021 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat best een lange tijd tussen dat ik de Naam des Heeren ijdel gebruikte, en dat hij me op die manier in die hotelkamer napraatte!
quote:Op maandag 27 december 2021 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al betrap je ze met de hand in de snoeppot. Ze kunnen je dan nog onschuldig aankijken met een blik van ik doe toch niets fouts.
Geweldig vind ik dat.quote:
maat 40 alquote:Op maandag 27 december 2021 22:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"REDRUM REDRUM"
Schoenmaat?quote:
Pas maar op, hij heeft met een tandenborstel net die pop doodvermoord.quote:
In zn oog gepeurd vermoed ikquote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paas maar op, hij heeft met een tandenborstel net die pop doodvermoord.
Ik hoop maar dat ik geen nachtmerries krijg.quote:
Daar wil je geen ruzie mee.quote:
Gelukkig woont ie een eindje uit de buurtquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar wil je geen ruzie mee.
Zegt niets, Praag heeft hij ook al onveilig gemaakt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig woont ie een eindje uit de buurt
Ah daar is de gangfoto gemacht ///quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zegt niets, Praag heeft hij ook al onveilig gemaakt.
quote:
Jep, ToT heeft leuke foto's geplaatst.quote:
Waarover?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:21 schreef chufi het volgende:
Ik heb daar nog steeds mn eigen mening over
Veters strikken, eerst links over rechts of rechts over links denk ik.quote:
Ja .. leuk maar niet doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt.
Waarom niet?quote:
Linker en rechter veters aan elkaar strikken, vast geen goed idee?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veters strikken, eerst links over rechts of rechts over links denk ik.
Het zijn toch normale foto's die ToT plaatst.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:32 schreef chufi het volgende:
Nirvana foto hoes discussie ... maar dan anders
Die heb ik wel gezien maar die zet hij niet op Fok.quote:
Eh.....jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn toch normale foto's die ToT plaatst.
Hij past daar echt wel mee op.
Ja ok op die manier wel ... maar zn privacy wordt niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn toch normale foto's die ToT plaatst.
Hij past daar echt wel mee op.
@Gizmogirl28 weer? Weet niet meer hoe ik haar naam moet spellen om te kunnen taggenquote:
hypocriet wel ... zn vrouw laat ie er ook buiten ....quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien maar die zet hij niet op Fok.
zet er een apestaart voor @quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
gizmogirl weer? Weet niet meer hoe ik haar naam moet spellen om te kunnen taggen
Ik zeg soms ook wel prive dingen. Maar wel tot zekere hoogte.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
hypocriet wel ... zn vrouw laat ie er ook buiten ....
Als het niet kleurt is het fout... gebruik de previewknop daarom ..quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ja er moet nog iets erachter volgens mij @:gizmogirl werkt niet
Ik ken dat verhaal, weet je dat die man zelf ook meerdere foto's heeft gemaakt die op de coverfoto lijken op volwassenen leeftijd? Lijkt er dus sterk op dat hij gewoon geld wilt zien en niet wakker lag van privacy.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:32 schreef chufi het volgende:
Nirvana foto hoes discussie ... maar dan anders
Ja maar dat gaat over jezelf niet over je kinderenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zeg soms ook wel prive dingen. Maar wel tot zekere hoogte.
jaja dingetjequote:Op dinsdag 28 december 2021 00:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ken dat verhaal, weet je dat die man zelf ook meerdere foto's heeft gemaakt die op de coverfoto lijken op volwassenen leeftijd? Lijkt er dus sterk op dat hij gewoon geld wilt zien en niet wakker van privacy lag.
Deed ik al en wist ik al dat het niet klopte, wist gewoon niet meer welke getallen erachter moesten. Nu welquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het niet kleurt is het fout... gebruik de previewknop daarom ..
Mijn parkiet heeft weer lekker rondgevlogen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:41 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe dan ook, iemand nog wat leuks te vertellen?
zo die is oudquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Deed ik al en wist ik al dat het niet klopte, wist gewoon niet meer welke getallen erachter moesten. Nu wel
Coolquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet heeft weer lekker rondgevlogen.
Een rondje en weer de kooi in. Deurtje staat nog open en net weer een rondje en nu zit ze op haar kooi.quote:
Lotje.quote:
Kutbeest vloog over mijn asbak en heeft op mijn muis gescheten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
Poep op het stokkie, zaad in het bekkie
Poept die kanarie niet bij het rondvliegen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kutbeest vloog over mijn asbak en heeft op mijn muis gescheten.
Lul.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kutbeest vloog over mijn asbak en heeft op mijn muis gescheten.
Ze vind het leuk om in de snoerspiraal van mijn hanglamp te zitten en toen moest ze schijten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Poept die kanarie niet bij het rondvliegen?
Ik wil er nog een mannetje bij en een nestkastje.quote:
Ga Fokkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil er nog een mannetje bij en een nestkastje.
Wel leuk, jonge parkietjes groot brengen.quote:
Da's goed nieuws.quote:
GGquote:Op dinsdag 28 december 2021 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's goed nieuws.
Mogguh iedereen.
Greysbabequote:
Prima. Lekker gegeten. Leuke cadeautjes gehad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zijn je FEE dagen gelopen ?
Fijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima. Lekker gegeten. Leuke cadeautjes gehad.
Hoe waren jouw dagenquote:
Top2000 staat aanquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:10 schreef greysbones het volgende:
muziekje aan Aloa Maakt de boel wat vrolijker
Rasputinquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:16 schreef greysbones het volgende:
thats the spirit
lekker zelf gezellig maken![]()
![]()
Is gelukt hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:gizmogirl28 weer? Weet niet meer hoe ik haar naam moet spellen om te kunnen taggen
Ah, dus daarom reageer je wel eens wat later op mijn postsquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kan maar geen genoeg van je UI krijgen.
Ja met 1 hand tikken is zo lastig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, dus daarom reageer je wel eens wat later op mijn posts
Snap ik en als eckte FOK!ker heb je vaak toch 2 handen ervoor nodigquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja met 1 hand tikken is zo lastig.
O ja ja, dat ik aanvankelijk 1 hand tikte was een grapje, 2 handen heb ik nodigquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik en als eckte FOK!ker heb je vaak toch 2 handen ervoor nodig
Dacht ik alquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O ja ja, dat ik aanvankelijk 1 hand tikte was een grapje, 2 handen heb ik nodig
Maanlampje.quote:
Lekker lui doen.quote:
Hoi Suzi,vanavond Dark raver stream luisteren?quote:
Vanavond.quote:
Ik las vorige week wel mee.quote:
Dat was heel lief,en 180 mentions.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:43 schreef suzi1 het volgende:
is altijd leuk te lezen als ze over je schrijven
mario is daar niet mee eens.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:43 schreef suzi1 het volgende:
is altijd leuk te lezen als ze over je schrijven
Goffer.quote:
Dat kan meer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was heel lief,en 180 mentions.
quote:
Ik heb de hele week wel meegelezen,kon alleen niet posten.quote:
Hoe op.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:46 schreef suzi1 het volgende:
zal mario weer standaard 3 kwartier achter gaan lopen bij bb?
Ik moet nu al lachen.quote:
Ik heb er wel weer zin in.quote:
Nog even antwoord op je vraag eerder.quote:
Oh yeah!quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog even antwoord op je vraag eerder.
[ afbeelding ]
Goessow, uurtje ervoor leek het erop dat je meeging in de "o hij heeft een beperking, gun hem de punten nou" gemekker.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In dezelfde sec als mario.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel zuurquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In dezelfde sec als mario.
Nee joh, dat is geweldig.quote:
zk?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:19 schreef suzi1 het volgende:
maar de zk zou dan bij je ouders moeten zijn he. en dat betwijfel ik hier dan weer
Hij heeft geen zk maar een d en dus is het oneerlijk verdeeld tenzij hij van veel frisse lucht en vogels houdt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:26 schreef suzi1 het volgende:
heeft hij een extra zolder en jij een extra slaapkamer, of is het oneerlijk verdeeld?
Voor degene die de DT pakt jaquote:
Zie post hier bovenquote:
Ah dat is wel liefquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Er is er hier eentje HEEL blij met zijn nieuwe Nijntje en Nina!
Hij was eerst totaal niet blij, juist helemaal in de war en ineens een HEEL blij bekkie, sprong in de lucht en een HEEEEEEEL dikke knuffel voor mij!
Voor mij en aantal anderen is het ook genietsje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor degene die de DT pakt ja
[..]
Zie post hier boven
Dat klopt ja.. die hebben dan een big smilequote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voor mij en aantal anderen is het ook genietsje.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:38 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat ik met het halve jaar dommer word
Ahhhhh............................quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Er is er hier eentje HEEL blij met zijn nieuwe Nijntje en Nina!
Hij was eerst totaal niet blij, juist helemaal in de war en ineens een HEEL blij bekkie, sprong in de lucht en een HEEEEEEEL dikke knuffel voor mij!
FOK gaat elke nacht ongeveer 20 minuten (dat verschilt) offline en zodoende kan niemand doorposten en diegen die het laatst postte krijgt dan als het ware 20 (of meer) punten. Dit gebeurd dacht ik rond half 4 snachts.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:37 schreef suzi1 het volgende:
hoe pak je de dt, want blijkbaar snap ik t nog steeds niet als ik zo naar die monitor kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |