Is gelukt hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:gizmogirl28 weer? Weet niet meer hoe ik haar naam moet spellen om te kunnen taggen
Ah, dus daarom reageer je wel eens wat later op mijn postsquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kan maar geen genoeg van je UI krijgen.
Ja met 1 hand tikken is zo lastig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, dus daarom reageer je wel eens wat later op mijn posts
Snap ik en als eckte FOK!ker heb je vaak toch 2 handen ervoor nodigquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja met 1 hand tikken is zo lastig.
O ja ja, dat ik aanvankelijk 1 hand tikte was een grapje, 2 handen heb ik nodigquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik en als eckte FOK!ker heb je vaak toch 2 handen ervoor nodig
Dacht ik alquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O ja ja, dat ik aanvankelijk 1 hand tikte was een grapje, 2 handen heb ik nodig
Maanlampje.quote:
Lekker lui doen.quote:
Hoi Suzi,vanavond Dark raver stream luisteren?quote:
Vanavond.quote:
Ik las vorige week wel mee.quote:
Dat was heel lief,en 180 mentions.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:43 schreef suzi1 het volgende:
is altijd leuk te lezen als ze over je schrijven
mario is daar niet mee eens.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:43 schreef suzi1 het volgende:
is altijd leuk te lezen als ze over je schrijven
Goffer.quote:
Dat kan meer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was heel lief,en 180 mentions.
quote:
Ik heb de hele week wel meegelezen,kon alleen niet posten.quote:
Hoe op.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:46 schreef suzi1 het volgende:
zal mario weer standaard 3 kwartier achter gaan lopen bij bb?
Ik moet nu al lachen.quote:
Ik heb er wel weer zin in.quote:
Nog even antwoord op je vraag eerder.quote:
Oh yeah!quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog even antwoord op je vraag eerder.
[ afbeelding ]
Goessow, uurtje ervoor leek het erop dat je meeging in de "o hij heeft een beperking, gun hem de punten nou" gemekker.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In dezelfde sec als mario.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel zuurquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In dezelfde sec als mario.
Nee joh, dat is geweldig.quote:
zk?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:19 schreef suzi1 het volgende:
maar de zk zou dan bij je ouders moeten zijn he. en dat betwijfel ik hier dan weer
Hij heeft geen zk maar een d en dus is het oneerlijk verdeeld tenzij hij van veel frisse lucht en vogels houdt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:26 schreef suzi1 het volgende:
heeft hij een extra zolder en jij een extra slaapkamer, of is het oneerlijk verdeeld?
Voor degene die de DT pakt jaquote:
Zie post hier bovenquote:
Ah dat is wel liefquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Er is er hier eentje HEEL blij met zijn nieuwe Nijntje en Nina!
Hij was eerst totaal niet blij, juist helemaal in de war en ineens een HEEL blij bekkie, sprong in de lucht en een HEEEEEEEL dikke knuffel voor mij!
Voor mij en aantal anderen is het ook genietsje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor degene die de DT pakt ja
[..]
Zie post hier boven
Dat klopt ja.. die hebben dan een big smilequote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voor mij en aantal anderen is het ook genietsje.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:38 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat ik met het halve jaar dommer word
Ahhhhh............................quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Er is er hier eentje HEEL blij met zijn nieuwe Nijntje en Nina!
Hij was eerst totaal niet blij, juist helemaal in de war en ineens een HEEL blij bekkie, sprong in de lucht en een HEEEEEEEL dikke knuffel voor mij!
FOK gaat elke nacht ongeveer 20 minuten (dat verschilt) offline en zodoende kan niemand doorposten en diegen die het laatst postte krijgt dan als het ware 20 (of meer) punten. Dit gebeurd dacht ik rond half 4 snachts.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:37 schreef suzi1 het volgende:
hoe pak je de dt, want blijkbaar snap ik t nog steeds niet als ik zo naar die monitor kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |