In zn oog gepeurd vermoed ikquote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paas maar op, hij heeft met een tandenborstel net die pop doodvermoord.
Ik hoop maar dat ik geen nachtmerries krijg.quote:
Daar wil je geen ruzie mee.quote:
Gelukkig woont ie een eindje uit de buurtquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar wil je geen ruzie mee.
Zegt niets, Praag heeft hij ook al onveilig gemaakt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig woont ie een eindje uit de buurt
Ah daar is de gangfoto gemacht ///quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zegt niets, Praag heeft hij ook al onveilig gemaakt.
quote:
Jep, ToT heeft leuke foto's geplaatst.quote:
Waarover?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:21 schreef chufi het volgende:
Ik heb daar nog steeds mn eigen mening over
Veters strikken, eerst links over rechts of rechts over links denk ik.quote:
Ja .. leuk maar niet doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt.
Waarom niet?quote:
Linker en rechter veters aan elkaar strikken, vast geen goed idee?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veters strikken, eerst links over rechts of rechts over links denk ik.
Het zijn toch normale foto's die ToT plaatst.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:32 schreef chufi het volgende:
Nirvana foto hoes discussie ... maar dan anders
Die heb ik wel gezien maar die zet hij niet op Fok.quote:
Eh.....jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn toch normale foto's die ToT plaatst.
Hij past daar echt wel mee op.
Ja ok op die manier wel ... maar zn privacy wordt niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn toch normale foto's die ToT plaatst.
Hij past daar echt wel mee op.
@Gizmogirl28 weer? Weet niet meer hoe ik haar naam moet spellen om te kunnen taggenquote:
hypocriet wel ... zn vrouw laat ie er ook buiten ....quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien maar die zet hij niet op Fok.
zet er een apestaart voor @quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
gizmogirl weer? Weet niet meer hoe ik haar naam moet spellen om te kunnen taggen
Ik zeg soms ook wel prive dingen. Maar wel tot zekere hoogte.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
hypocriet wel ... zn vrouw laat ie er ook buiten ....
Als het niet kleurt is het fout... gebruik de previewknop daarom ..quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ja er moet nog iets erachter volgens mij @:gizmogirl werkt niet
Ik ken dat verhaal, weet je dat die man zelf ook meerdere foto's heeft gemaakt die op de coverfoto lijken op volwassenen leeftijd? Lijkt er dus sterk op dat hij gewoon geld wilt zien en niet wakker lag van privacy.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:32 schreef chufi het volgende:
Nirvana foto hoes discussie ... maar dan anders
Ja maar dat gaat over jezelf niet over je kinderenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zeg soms ook wel prive dingen. Maar wel tot zekere hoogte.
jaja dingetjequote:Op dinsdag 28 december 2021 00:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ken dat verhaal, weet je dat die man zelf ook meerdere foto's heeft gemaakt die op de coverfoto lijken op volwassenen leeftijd? Lijkt er dus sterk op dat hij gewoon geld wilt zien en niet wakker van privacy lag.
Deed ik al en wist ik al dat het niet klopte, wist gewoon niet meer welke getallen erachter moesten. Nu welquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het niet kleurt is het fout... gebruik de previewknop daarom ..
Mijn parkiet heeft weer lekker rondgevlogen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:41 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe dan ook, iemand nog wat leuks te vertellen?
zo die is oudquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Deed ik al en wist ik al dat het niet klopte, wist gewoon niet meer welke getallen erachter moesten. Nu wel
Coolquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet heeft weer lekker rondgevlogen.
Een rondje en weer de kooi in. Deurtje staat nog open en net weer een rondje en nu zit ze op haar kooi.quote:
Lotje.quote:
Kutbeest vloog over mijn asbak en heeft op mijn muis gescheten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
Poep op het stokkie, zaad in het bekkie
Poept die kanarie niet bij het rondvliegen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kutbeest vloog over mijn asbak en heeft op mijn muis gescheten.
Lul.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kutbeest vloog over mijn asbak en heeft op mijn muis gescheten.
Ze vind het leuk om in de snoerspiraal van mijn hanglamp te zitten en toen moest ze schijten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Poept die kanarie niet bij het rondvliegen?
Ik wil er nog een mannetje bij en een nestkastje.quote:
Ga Fokkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil er nog een mannetje bij en een nestkastje.
Wel leuk, jonge parkietjes groot brengen.quote:
Da's goed nieuws.quote:
GGquote:Op dinsdag 28 december 2021 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's goed nieuws.
Mogguh iedereen.
Hele dikke grote jonguhquote:
Greysbabequote:
Hoe zijn je FEE dagen gelopen ?quote:
Prima. Lekker gegeten. Leuke cadeautjes gehad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zijn je FEE dagen gelopen ?
Fijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima. Lekker gegeten. Leuke cadeautjes gehad.
Hoe waren jouw dagenquote:
Verrassend gezelligquote:
Top2000 staat aanquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:10 schreef greysbones het volgende:
muziekje aan Aloa Maakt de boel wat vrolijker
Rasputinquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:16 schreef greysbones het volgende:
thats the spirit
lekker zelf gezellig maken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |