SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Nou nou nouquote:Op maandag 27 december 2021 20:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Kim zat tijdens de loting bij een andere darter in de auto dus hou jij je gore smoel maar dicht Belgje.
@Poepz0r heeft zelfs iemand bezwangerd! Ofja….technisch gezien wel ja. Hij zat er als cuck naast.quote:Op maandag 27 december 2021 20:12 schreef Gehrman het volgende: [..] Als zelfs hij een vrouw heeft is er ook nog hoop voor ons FOK!kers.
Zover bruin poeder uit zn reet dat de groot misbank uit 1953 er niks bij isquote:Op maandag 27 december 2021 20:12 schreef Kopiko het volgende:
Duiven schrokken zich kapot van een scheet van The Feather.
Was dit tegen mij?quote:
Hoe lang is user maxi-mus op vakantie?quote:Op maandag 27 december 2021 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij verwees even naar het interview vooraf waarin Ron zei dat Smiss wel bang voor hem zou zijn kort door de bocht (ik weet dat user @:maxi-mus de vraag van Marcel ook heel erg leuk zou vinden RIP)
Een half jaar.quote:Op maandag 27 december 2021 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe lang is user maxi-mus op vakantie?
6 maandenquote:Op maandag 27 december 2021 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat we die in de zomer weer terugzien! (maar ik neem aan dat dat nog wel ingekort wordt)quote:Op maandag 27 december 2021 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetjequote:
Ach Nober heeft mij altijd al gehaat.quote:Op maandag 27 december 2021 20:14 schreef Tagliano het volgende:
@:capuchon_jongen maak je geen zorgen @:nober is een wappie
Lekker laten gaan
Alleen maar een goed tekenquote:Op maandag 27 december 2021 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach Nober heeft mij altijd al gehaat.
Een flauw gebbetje werd zijn vakantie.quote:Op maandag 27 december 2021 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JeetjeDat is wel lang.
Waarom heeft hij zo'n lange vakantie geboekt?
Vrouwen van 30+ met kinderwens zijn niet zo kieskeurig meer.quote:Op maandag 27 december 2021 20:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:poepz0r heeft zelfs iemand bezwangerd! Ofja….technisch gezien wel ja. Hij zat er als cuck naast.
mwaaah. 4-0 of 4-1 voor Price vrees ik. Maar laat Kim die opgepoetste berggorilla er maar uitgooienquote:
Kom dan vriendquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 20:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb liever dat Ron stopt met praten.
Belgiequote:Op maandag 27 december 2021 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kom dan vriend
wat is je probleem?
Tyf jullie dan maar op in Antwerpen. Met jullie lockdownshoppenquote:
Scheidingsgenotquote:Op maandag 27 december 2021 20:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Vrouwen van 30+ met kinderwens zijn niet zo kieskeurig meer.
Kom hier sjanettekequote:Op maandag 27 december 2021 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach Nober heeft mij altijd al gehaat.
Dat is niet eens een echt land.quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
WARM BAD dit allen genot. IJsvogels rustig doen en lekker opwarmen![]()
Game on!
En met z'n mondquote:Op maandag 27 december 2021 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
Huybrechts trekt echt teveel met zijn pijl.
Ziet er een beetje verlept uit inmiddels doordat ie met een stukje folie in de koelkast stond (doos van de bakker nam teveel ruimte in) maar de smaak is nog topquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 december 2021 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ziet er een beetje verlept uit inmiddels doordat ie met een stukje folie in de koelkast stond (doos van de bakker nam teveel ruimte in) maar de smaak is nog top
Let je wel op je BMI?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan echt nietquote:Op maandag 27 december 2021 20:19 schreef fetX het volgende:
Net even een wokgerecht naar binnen gejekkerd.
[spoiler]met 6 mini loempia’s[\spoiler]
Er is een toernooi in Wieze in mei dacht ikquote:Op maandag 27 december 2021 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat sfeertje in het publiek. Als corona voorbij is, ik moet eens zo'n toernooi hebben meegepikt .
Zeker, netjes vijf keer per week sportenquote:
Is geen kut aan. Ik spreek uit ervaring. Beter kijk je dit via de TVquote:Op maandag 27 december 2021 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat sfeertje in het publiek. Als corona voorbij is, ik moet eens zo'n toernooi hebben meegepikt .
quote:Op maandag 27 december 2021 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ziet er een beetje verlept uit inmiddels doordat ie met een stukje folie in de koelkast stond (doos van de bakker nam teveel ruimte in) maar de smaak is nog top
Lekker. Dat worden wel extra sessies op de hometrainer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat Price aan overacting doet en daar hebben demense een sterke antenne voor.quote:
And it’s gonequote:Op maandag 27 december 2021 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Huybrechts gelijk met het initiatief
Erg mooi
quote:Op maandag 27 december 2021 20:19 schreef fetX het volgende:
Net even een wokgerecht naar binnen gejekkerd.Wel in de frituur die loempia’s neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Ik vond het eigenlijk wel leuk. Avondje zuipen in zo’n zaal niks mis mee.quote:Op maandag 27 december 2021 20:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is geen kut aan. Ik spreek uit ervaring. Beter kijk je dit via de TV
Natuurlijk. Er zijn maar weinig dingen die de oven in gaan.quote:Op maandag 27 december 2021 20:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wel in de frituur die loempia’s neem ik aan?
Net als Kim Huybrechts!quote:Op maandag 27 december 2021 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, netjes vijf keer per week sporten
Het zou stiekem toch wel leuk zijn als al die callers straks corred zijnquote:Op maandag 27 december 2021 20:21 schreef Pino112 het volgende:
Zal Huw Ware er vanavond wel zijn? Vanmiddag ook nog niet gehoord.
Aan de straatstenen niet kwijt te raken die teringzooi.quote:
Ja zuipen is altijd wel leuk, maar dat kan ook elders. Zat ik me daar wat te kijken op van die schermen tussen een paar honderd verklede mongolen.quote:Op maandag 27 december 2021 20:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel leuk. Avondje zuipen in zo’n zaal niks mis mee.
Dat is idd geen 8% vetpercentage meer.quote:Op maandag 27 december 2021 20:22 schreef Lonaa het volgende:
Price is ook wat aangekomen #ecktedarter
Reeds besproken.quote:Op maandag 27 december 2021 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vraag van de dag is, Is darten een sport?
Ja. Ben 4 jaar geleden op het WK geweest. Was best wel heel tofquote:Op maandag 27 december 2021 20:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel leuk. Avondje zuipen in zo’n zaal niks mis mee.
Ja, maar dat sfeertje is wel leuk. Zeker als je met een paar maten bent.quote:Op maandag 27 december 2021 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja zuipen is altijd wel leuk, maar dat kan ook elders. Zat ik me daar wat te kijken op van die schermen tussen een paar honderd verklede mongolen.
quote:Op maandag 27 december 2021 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat Price aan overacting doet en daar hebben demense een sterke antenne voor.
Die heeft positief getest.quote:Op maandag 27 december 2021 20:21 schreef Pino112 het volgende:
Zal Huw Ware er vanavond wel zijn? Vanmiddag ook nog niet gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Lekker, morgen vroeg op.quote:
Die moet ik nog afvinken. Zou dus 4 jaar geleden ook gaan maar ging uiteindelijk niet door.quote:Op maandag 27 december 2021 20:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Ben 4 jaar geleden op het WK geweest. Was best wel heel tof
Je moeder was ook viesdik.quote:Op maandag 27 december 2021 20:23 schreef Caland het volgende:
Viesdikke kutbelg kan er geen reet van
Next
Vin best wel prima.quote:Op maandag 27 december 2021 20:23 schreef Tagliano het volgende:
Oke we gaan heel vroeg naar bed vanavond jongens
Waarom niet?quote:Op maandag 27 december 2021 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Die moet ik nog afvinken. Zou dus 4 jaar geleden ook gaan maar ging uiteindelijk niet door.
Dit is eigenlijk niet zo goed voor ons topicrecord hequote:
Warm bed!quote:Op maandag 27 december 2021 20:23 schreef Tagliano het volgende:
kan je bij elke sport wel vragenquote:Op maandag 27 december 2021 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vraag van de dag is, Is darten een sport?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Zeg stop hier eens mee ja. DRT is zelfregulerend en dat willen we zo houden. Anders moet ik als een NSB’er een FA inschakelen.quote:Op maandag 27 december 2021 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je moeder was ook viesdik.
Er zijn ons al 10 topics aan posts ofzo afgepakt. Het ziet er sowieso niet best uit.quote:Op maandag 27 december 2021 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk niet zo goed voor ons topicrecord he
Alweer?quote:Op maandag 27 december 2021 20:23 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2021 20:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die heeft positief getest.Door jou overgedragen zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt geen zak uit als er wordt gemod in gesloten topicsquote:Op maandag 27 december 2021 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn ons al 10 topics aan posts ofzo afgepakt. Het ziet er sowieso niet best uit.
Als een soort Anton Mussert?quote:Op maandag 27 december 2021 20:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg stop hier eens mee ja. DRT is zelfregulerend en dat willen we zo houden. Anders moet ik als een NSB’er een FA inschakelen.
Wordt er gemod in gesloten topics?quote:Op maandag 27 december 2021 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat maakt geen zak uit als er wordt gemod in gesloten topics
quote:Op maandag 27 december 2021 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar huybrechts heeft wel lekker de 3e ronde gehaald
Vincent ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dat maar gewoon niet hequote:
ja er verdwijnt nogal eens wat zag ik?quote:Op maandag 27 december 2021 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn ons al 10 topics aan posts ofzo afgepakt. Het ziet er sowieso niet best uit.
Was een sterfgeval helaas dus moest even in het land blijven.quote:
Oh dat is wel valide reden ookquote:Op maandag 27 december 2021 20:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Was een sterfgeval helaas dus moest even in het land blijven.
Maar dit ga ik sowieso nog inhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |