Scheidingsgenotquote:Op maandag 27 december 2021 20:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Vrouwen van 30+ met kinderwens zijn niet zo kieskeurig meer.
Kom hier sjanettekequote:Op maandag 27 december 2021 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach Nober heeft mij altijd al gehaat.
Dat is niet eens een echt land.quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
WARM BAD dit allen genot. IJsvogels rustig doen en lekker opwarmen![]()
Game on!
En met z'n mondquote:Op maandag 27 december 2021 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
Huybrechts trekt echt teveel met zijn pijl.
Ziet er een beetje verlept uit inmiddels doordat ie met een stukje folie in de koelkast stond (doos van de bakker nam teveel ruimte in) maar de smaak is nog topquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 december 2021 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ziet er een beetje verlept uit inmiddels doordat ie met een stukje folie in de koelkast stond (doos van de bakker nam teveel ruimte in) maar de smaak is nog top
Let je wel op je BMI?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan echt nietquote:Op maandag 27 december 2021 20:19 schreef fetX het volgende:
Net even een wokgerecht naar binnen gejekkerd.
[spoiler]met 6 mini loempia’s[\spoiler]
Er is een toernooi in Wieze in mei dacht ikquote:Op maandag 27 december 2021 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat sfeertje in het publiek. Als corona voorbij is, ik moet eens zo'n toernooi hebben meegepikt .
Is geen kut aan. Ik spreek uit ervaring. Beter kijk je dit via de TVquote:Op maandag 27 december 2021 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat sfeertje in het publiek. Als corona voorbij is, ik moet eens zo'n toernooi hebben meegepikt .
quote:Op maandag 27 december 2021 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ziet er een beetje verlept uit inmiddels doordat ie met een stukje folie in de koelkast stond (doos van de bakker nam teveel ruimte in) maar de smaak is nog top
Lekker. Dat worden wel extra sessies op de hometrainer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |