Ja. Ben 4 jaar geleden op het WK geweest. Was best wel heel tofquote:Op maandag 27 december 2021 20:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel leuk. Avondje zuipen in zo’n zaal niks mis mee.
Ja, maar dat sfeertje is wel leuk. Zeker als je met een paar maten bent.quote:Op maandag 27 december 2021 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja zuipen is altijd wel leuk, maar dat kan ook elders. Zat ik me daar wat te kijken op van die schermen tussen een paar honderd verklede mongolen.
quote:Op maandag 27 december 2021 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat Price aan overacting doet en daar hebben demense een sterke antenne voor.
Die heeft positief getest.quote:Op maandag 27 december 2021 20:21 schreef Pino112 het volgende:
Zal Huw Ware er vanavond wel zijn? Vanmiddag ook nog niet gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Die moet ik nog afvinken. Zou dus 4 jaar geleden ook gaan maar ging uiteindelijk niet door.quote:Op maandag 27 december 2021 20:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Ben 4 jaar geleden op het WK geweest. Was best wel heel tof
Je moeder was ook viesdik.quote:Op maandag 27 december 2021 20:23 schreef Caland het volgende:
Viesdikke kutbelg kan er geen reet van
Next
Vin best wel prima.quote:Op maandag 27 december 2021 20:23 schreef Tagliano het volgende:
Oke we gaan heel vroeg naar bed vanavond jongens
Waarom niet?quote:Op maandag 27 december 2021 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Die moet ik nog afvinken. Zou dus 4 jaar geleden ook gaan maar ging uiteindelijk niet door.
Dit is eigenlijk niet zo goed voor ons topicrecord hequote:
Warm bed!quote:Op maandag 27 december 2021 20:23 schreef Tagliano het volgende:
Oke we gaan heel vroeg naar bed vanavond jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |