Ik ben dit jaar gewoon 40 gewordenquote:Op maandag 27 december 2021 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word binnen een maand alweer 32
Ik heb nooit meegespeeld in een reclamequote:Op maandag 27 december 2021 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat niet met een vrouw die ook zo schreeuwt als een leeuw??
quote:Op maandag 27 december 2021 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar gewoon 40 geworden![]()
![]()
![]()
![]()
Die ken ik nietquote:Op maandag 27 december 2021 20:08 schreef Isorden het volgende:
Denk dat mn favo plaat van Coldplay, voor zover ik die al heb toch echt "Computer Love" is.
Limestone rockquote:Op maandag 27 december 2021 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, deze van Coldplay kan ik heus wel waarderen hoor. Ben geen volledige poprockbarbaar.
Tering, das oudquote:Op maandag 27 december 2021 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar gewoon 40 geworden![]()
![]()
![]()
![]()
Das een geintje, want Computer Love is een nummer van Kraftwerk.quote:
Jij bent dan ook een tijger en geen leeuwquote:Op maandag 27 december 2021 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nooit meegespeeld in een reclame
Wat mij betreft is die wel uitgeluld ja.quote:Op maandag 27 december 2021 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
Gaat Talk er de komende jaren uit trouwens?
Hmm, nou, oké... vooruit.quote:Op maandag 27 december 2021 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in titels omzetten naar liedjes
Ohjaquote:Op maandag 27 december 2021 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een tijger en geen leeuw
Ik ben allebeiquote:Op maandag 27 december 2021 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een tijger en geen leeuw
Maar als ik het dan eenmaal hoor ken ik ze 9 van de 10x welquote:
Deze man is raarquote:
Waar is de kerstmuts van de tijger in je UI nou?quote:
Ja! Precies!!quote:Op maandag 27 december 2021 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat niet met een vrouw die ook zo schreeuwt als een leeuw??
99 van de 100x bedoel je.quote:Op maandag 27 december 2021 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar als ik het dan eenmaal hoor ken ik ze 9 van de 10x wel
Hier laatste met vrienden nog een hele discussie over gehad. Een iemand vond de Eagles helemaal slecht, symptomatisch voor de slechte afslag die de country heeft genomen. Ik was t er niet mee eens.quote:
Die operaties zijn nog wat meer vergevorderd dan ik dacht.quote:
Je bent mijn vorige usernaam vergeten, of had de link nog niet gelegd...quote:
Is de enige die ik ook nog echt kan herinneren uit de tijd dat ie uitkwam. De rest had ik wel eens gehoord natuurlijk maar de link met Coldplay pas later mee gelegd.quote:Op maandag 27 december 2021 20:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat mij betreft is die wel uitgeluld ja.
Dude.quote:
Die doet ze met kerst op?quote:Op maandag 27 december 2021 20:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Waar is de kerstmuts van de tijger in je UI nou?
Hmm?quote:Op maandag 27 december 2021 20:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Waar is de kerstmuts van de tijger in je UI nou?
Dit jaar op gestemd dus ik hoop het nietquote:Op maandag 27 december 2021 20:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat mij betreft is die wel uitgeluld ja.
quote:Op maandag 27 december 2021 20:12 schreef LTVDK het volgende:
Mja eigenlijk is alleen Hotel California leuk van de EaglesWel stemplaat
Ik vind de Eagles gewoon vrij saai, maar soms hebben ze leuke uitschietersquote:Op maandag 27 december 2021 20:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hier laatste met vrienden nog een hele discussie over gehad. Een iemand vond de Eagles helemaal slecht, symptomatisch voor de slechte afslag die de country heeft genomen. Ik was t er niet mee eens.
Nou ja, als je had gezegd dat je in die tijd groot fan van Coldplay was, hadden wij dat kwalijker gevonden hoor.quote:Op maandag 27 december 2021 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is de enige die ik ook nog echt kan herinneren uit de tijd dat ie uitkwam. De rest had ik wel eens gehoord natuurlijk maar de link met Coldplay pas later mee gelegd.
In die tijd luisterde ik nog Eminem en Tiësto.
Ik weet niet meer precies wat je usernaam was. Jij bent gewoon Bosjequote:Op maandag 27 december 2021 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent mijn vorige usernaam vergeten, of had de link nog niet gelegd...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
The Last Resort is genot.quote:Op maandag 27 december 2021 20:12 schreef LTVDK het volgende:
Mja eigenlijk is alleen Hotel California leuk van de EaglesWel stemplaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |