Doe mij Lullaby van The Cure maar.quote:Op maandag 27 december 2021 20:04 schreef essnhills het volgende:
Oh no I seeeeeee
A spiderweb is tangled up with me
Die is ook zeker fijnquote:Op maandag 27 december 2021 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe mij Lullaby van The Cure maar.
Ik word binnen een maand alweer 32quote:Op maandag 27 december 2021 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh ik dacht echt dat Essje dit jaar 30 is geworden. is dat al weer meer dan een jaar geleden...![]()
![]()
Ik was benieuwd of iemand anders dit nog wist. Kwam opeens random mijn hoofd inpoppen. Daar heb ik vaker last vanquote:
Ik ben heel slecht in titels omzetten naar liedjesquote:
Te oud.quote:Op maandag 27 december 2021 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word binnen een maand alweer 32
Ja ik kan überhaupt niet vergeten dat ze van '90 is...quote:Op maandag 27 december 2021 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh ik dacht echt dat Essje dit jaar 30 is geworden. is dat al weer meer dan een jaar geleden...![]()
![]()
Geeft wel een veilig gevoel ditquote:
Al besproken.quote:
Is dat niet met een vrouw die ook zo schreeuwt als een leeuw??quote:Op maandag 27 december 2021 20:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was benieuwd of iemand anders dit nog wist. Kwam opeens random mijn hoofd inpoppen. Daar heb ik vaker last van
Broekie. Kwam pas heul op het eind van het jaar meekijkenquote:Op maandag 27 december 2021 20:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja ik kan überhaupt niet vergeten dat ze van '90 is...
Ben van hetzelfde jaar, en toch ben ik altijd het broekie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |