Wat wil hoogleraar immunologie van vaccinaties Debbie van Baarle dan aangeven?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:32 schreef Wantie het volgende:
te vaak vaccineren voor een probleem heeft gezorgd
Dat zegt ze niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:38 schreef Bocaj het volgende:
Wat wil hoogleraar immunologie van vaccinaties Debbie van Baarle dan aangeven?
4 keer kan zegt ze, vaker misschien toch teveel...
Mwah, erover nadenken dan...quote:
daarom zien we nu ook zo veel pokken of polio… oh wacht even….quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:07 schreef Helikopterpilootje het volgende:
Wordt het wél. Als jij shit kunstmatig gaat doen ipv. je lichaam het op natuurlijke wijze laat opknappen, ondermijn je het natuurlijke vermogen hiermee.
totdat omikron langs kwam. [/quote]quote:Natuurlijke immuniteit is een orde van grootte sterker, en blijft ook langer op peil, dan immuniteit via vaccinatie.
afgezien cijfers heel wat anders dan je mening laten zien.quote:[quote]COVID is qua gevaar voor gezonde mensen onder de 60 statistisch insignificant, want minder gevaarlijk dan influenza voor deze groep is,
quote:ondanks dat we tegen influenza veel meer gedeeltelijke immuniteit hebben door blootstelling aan andere influenzasoorten in het verleden.
omdat je eerst je natuurlijke besmetting moet overleven, geen zorg nodig hebben en het niet door moet geven. En nog iets met long COVID of long beschadigingen.quote:Je belet mensen om de superieure natuurlijke immuniteit te ontwikkelen door ze te gaan vaccineren.
En waarom?
Als jij denkt dat je immuunsysteem alleen uit antistoffen (die omschreef je, niet de T-cellen) bestaat.. tjaquote:
Dus alleen mRNA vaccins mag je maximaal 4 x per jaar geven, andere vaccins dus onbeperkt?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:33 schreef MylittleTony het volgende:
[..]
Er is nog nooit een mrna-vaccin grootschalig ingezet, dus die vergelijking met eerdere vaccins is sowieso appels en peren vergelijken.
Jij kunt dus geen voorbeeld uit de praktijk noemen waarbij te vaak vaccineren tot een situatie vergelijkbaar met resistentie tegen antibiotica heeft veroorzaakt...quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat wil hoogleraar immunologie van vaccinaties Debbie van Baarle dan aangeven?
4 keer kan zegt ze, vaker misschien toch teveel...
Hebben we dan zo'n gekke periode als nu, dan eens eerder meegemaakt?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij kunt dus geen voorbeeld uit de praktijk noemen waarbij te vaak vaccineren tot een situatie vergelijkbaar met resistentie tegen antibiotica heeft veroorzaakt...
Nou, je hebt sowieso al een verkeerde voorstelling van zaken...quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je geeft het lichaam een beetje eiwit van een virus...
Letop (zeg je met de spuit tegen het lichaam) het kan langskomen, bereid je erop voor!
Na verloop van tijd worden de afweercellen (T-cellen?) minder en moet er weer een 'reminder' komen... (booster)
Kan dit dan maar 'bedenkenloos' zo doorgaan?
Dus er is in het verleden nooit sprake geweest van teveel vaccineren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hebben we dan zo'n gekke periode als nu, dan eens eerder meegemaakt?
Vertel het mij, ik mijn 'leerknop' aangezet!quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, je hebt sowieso al een verkeerde voorstelling van zaken...
Vragen vragen vragen...quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus er is in het verleden nooit sprake geweest van teveel vaccineren.
Hoe weet je dan of daar een maximum op zit?
Wat is de theorie erachter?
Nee, daar is geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vertel het mij, ik mijn 'leerknop' aangezet!
Waarom vind jij het logisch dat die zaken synchroon inzetten met delta / vaccin. En dat die over all leeftijden geldt maar voornamelijk voor jonge mannen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:35 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Of door uitgestelde zorg.
Oude covid infectie…..
lichamen die nu gewoon op zijn.
Maar die mogelijkheden vergeet je natuurlijk liever.
Ik ben benieuwd naar je bronnen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zoals in Noorwegen? Oh wacht die hebben ondersterfte. Portugal dan, oh wacht, ondersterfte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |