Onderliggende melodie lijkt wel verdacht veel op Brothers in Arms. Of eigenlijk andersom, want deze was eerder.quote:
Dikke zwartjoekel?quote:Op maandag 27 december 2021 10:35 schreef Gretzl het volgende:
Ik heb dit nummer in eerste instantie leren kennen door een clipje van Powned![]()
![]()
![]()
![]()
Victor Reinierquote:
Van die drie staan de beste liedjes ook niet het hoogst (of überhaupt in de lijst)quote:Op maandag 27 december 2021 10:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoger dan ooit, zo mooi![]()
Keane blijft imo een behoorlijk ondergewaarde band in de Top 2000 als je het uitzet tegen tijdgenoten als Coldplay, Radiohead, Muse
Zeker, maar een beetje aids is best lekker. #askmagicquote:
allemaal in syncquote:Op maandag 27 december 2021 10:38 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha, vorig jaar ook eens meegemaaktquote:Op maandag 27 december 2021 10:37 schreef Koen66 het volgende:
serieus, ik dacht "waarom gaat het niet meer over de Top 2000 maar over Covid"
En jawel na een paar minuten merk ik dat ik in de Covid SC zit
quote:Op maandag 27 december 2021 10:38 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik weet niet meer waar het onderwerp over ging. Maar het nummer zat er dus onder geplakt.quote:
Covid is de standaard sfeer-verpesterquote:Op maandag 27 december 2021 10:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, vorig jaar ook eens meegemaakt![]()
![]()
![]()
Sfeer is hier veel beter
Night Feverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |