Hey we staan niet altijd lijnrecht tegenover elkaar gelukkigquote:Op maandag 27 december 2021 10:31 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YOU'LL KNOCK ON MY DOOR AND UP WE'LL GO
IN WHITE LIGHT
I DON'T THINK SO
BUT WHAT DO I KNOW
WHAT DO I KNOW
I KNOW![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet echt het meest swingende uurtje dit neequote:
Hoger dan ooit, zo mooiquote:Op maandag 27 december 2021 10:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bedshaped stond 21e in de Verrukkelijke 500 dit jaar![]()
* Dagoduck reikt het woordje "ga" aan.quote:
Kan je nagaan, nu al suf. Dat gaat wat worden vandaagquote:Op maandag 27 december 2021 10:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
* Dagoduck reikt het woordje "ga" aan.
Zekerquote:Op maandag 27 december 2021 10:35 schreef Kopiko het volgende:
Bird of Paradise > Paradise by the Dashboard Light
Zeker in vergelijking met Coldplay zwaar ondergewaardeerd jaquote:Op maandag 27 december 2021 10:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoger dan ooit, zo mooi![]()
Keane blijft imo een behoorlijk ondergewaarde band in de Top 2000 als je het uitzet tegen tijdgenoten als Coldplay, Radiohead, Muse
Van radiohead ontbreken ook de beste liedjes..quote:Op maandag 27 december 2021 10:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Keane blijft imo een behoorlijk ondergewaarde band in de Top 2000 als je het uitzet tegen tijdgenoten als Coldplay, Radiohead, Muse
Niet de reclame van KLM?quote:Op maandag 27 december 2021 10:35 schreef Gretzl het volgende:
Ik heb dit nummer in eerste instantie leren kennen door een clipje van Powned![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ben ik dan weer niet helemaal met je eens, Muse en Coldplay vind ik nóg beter en Radiohead ongeveer gelijkwaardig maar wel meer toonaangevend voor de muziekgeschiedenis.quote:Op maandag 27 december 2021 10:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |