Ik kan wel een reden bedenken.quote:Op maandag 27 december 2021 01:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
kan het nu om een of andere reden amper nog aanhoren.
Eigenlijk ligt het wel voor de hand ja.quote:
Ik ben bewust deze week uitgelogd op Twitter.quote:Op maandag 27 december 2021 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hebben ooit beticht van kindermisbruik op tv. Was het zijn eigen dochter. Mooie avond op Fok was dat. Wie weet dat nog?
Komt het wel op neer ja.quote:Op maandag 27 december 2021 01:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Meer iets voor de huldiging van Verstappen dit dan je woonkamer
Maar het geeft niet
Die shock van iedereen hier 😄quote:Op maandag 27 december 2021 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben bewust deze week uitgelogd op Twitter.
Dat was écht een avond![]()
![]()
Ik denk dat ik daarbij was.quote:Op maandag 27 december 2021 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hebben ooit beticht van kindermisbruik op tv. Was het zijn eigen dochter. Mooie avond op Fok was dat. Wie weet dat nog?
Hij vreet sindsdien wel minder livequote:Op maandag 27 december 2021 01:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die shock van iedereen hier 😄
Trok hij zo'n meisje een paar keer op schoot. Heel het topic losgaan. Was het zijn eigen dochter.quote:
Dat was geniaalquote:Op maandag 27 december 2021 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar voelde me oprecht lullig achteraf, voor een minuut of.. 3.quote:Op maandag 27 december 2021 01:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die shock van iedereen hier 😄
Nee hoor, gevuld met zoomers!quote:Op maandag 27 december 2021 01:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel lachen gewoon staan hossen voor een lege studio
Ja, het tribunaal was toen iets te voorbarigquote:Op maandag 27 december 2021 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben bewust deze week uitgelogd op Twitter.
Dat was écht een avond![]()
![]()
Echt bizar dat je in die twee uurtjes dat je moet werken vier hamburgers naar binnen gooit.quote:Op maandag 27 december 2021 01:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij vreet sindsdien wel minder live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |