Zolang de bliksem niet inslaat of er en een windhoos over het terrein trektquote:Op maandag 27 december 2021 01:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
optredens met noodweer zijn vaak erg mooi
MTheBassiemanquote:Op maandag 27 december 2021 01:39 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga deze even aan de binnenkant van mn oogjes bekijken
Nee, dat is zonde en eng.quote:Op maandag 27 december 2021 01:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Zolang de bliksem niet inslaat of er en een windhoos over het terrein trekt
Ok, Bassiemanquote:Op maandag 27 december 2021 01:39 schreef MTheBassman het volgende:
Truste.quote:Op maandag 27 december 2021 01:39 schreef MTheBassman het volgende:
Tijdens Arcade Fire stond ik toen vooraan te wachten voor Metallica. Mijn vader was wel bij Arcade Fire.quote:Op maandag 27 december 2021 01:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat is zonde en eng.
Twee hele mooie optredens waar ik bij was, was ook met noodweer. Saxon op de Zwarte Cross en Arcade Fire op Pinkpop. Dat geeft toch net iets extra
Dan of Rick?quote:
Hartman hebben we al gehad.quote:
Dat heb ik dan weer met dit nummer van Ben Howard. Vrij slecht oud geworden.quote:Op maandag 27 december 2021 01:40 schreef Dagoduck het volgende:
Sommige nummers van Snow Patrol vind ik wat gedateerd ofzo. Maar deze is prima.
Ok. Serieus of is dat om me weer eruit te krijgen?😏quote:Op maandag 27 december 2021 01:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welkom.
Tussen 3:35 en 4:10 ligt het forum er wel even uit. Back-up ofzo.
Voor mijn gevoel zijn zijn nummers nog redelijk nieuwquote:Op maandag 27 december 2021 01:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met dit nummer van Ben Howard. Vrij slecht oud geworden.
"Are you in the mood for a fast song or a faster song?". Mooi optreden was dat! Als ik thuis tegen mensen in een café vertelde dat "ik van Saxon houd", dan kreeg ik nog wel rare blikken, dat begreep ik dan weer niet.quote:
Tien jaar oud, blijkbaar.quote:Op maandag 27 december 2021 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn zijn nummers nog redelijk nieuw
Stelletje Howards, de rest.quote:Op maandag 27 december 2021 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
toen we eruit moesten vanwege gevaar waren we er als laatste uit,
Ja, serieus. Is waardeloos.quote:Op maandag 27 december 2021 01:42 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
[..]
Ok. Serieus of is dat om me weer eruit te krijgen?😏
We hebben ooit beticht van kindermisbruik op tv. Was het zijn eigen dochter. Mooie avond op Fok was dat. Wie weet dat nog?quote:
Ik kan wel een reden bedenken.quote:Op maandag 27 december 2021 01:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
kan het nu om een of andere reden amper nog aanhoren.
Eigenlijk ligt het wel voor de hand ja.quote:
Ik ben bewust deze week uitgelogd op Twitter.quote:Op maandag 27 december 2021 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hebben ooit beticht van kindermisbruik op tv. Was het zijn eigen dochter. Mooie avond op Fok was dat. Wie weet dat nog?
Komt het wel op neer ja.quote:Op maandag 27 december 2021 01:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Meer iets voor de huldiging van Verstappen dit dan je woonkamer
Maar het geeft niet
Die shock van iedereen hier 😄quote:Op maandag 27 december 2021 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben bewust deze week uitgelogd op Twitter.
Dat was écht een avond![]()
![]()
Ik denk dat ik daarbij was.quote:Op maandag 27 december 2021 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hebben ooit beticht van kindermisbruik op tv. Was het zijn eigen dochter. Mooie avond op Fok was dat. Wie weet dat nog?
Hij vreet sindsdien wel minder livequote:Op maandag 27 december 2021 01:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die shock van iedereen hier 😄
Trok hij zo'n meisje een paar keer op schoot. Heel het topic losgaan. Was het zijn eigen dochter.quote:
Dat was geniaalquote:Op maandag 27 december 2021 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar voelde me oprecht lullig achteraf, voor een minuut of.. 3.quote:Op maandag 27 december 2021 01:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die shock van iedereen hier 😄
Nee hoor, gevuld met zoomers!quote:Op maandag 27 december 2021 01:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel lachen gewoon staan hossen voor een lege studio
Ja, het tribunaal was toen iets te voorbarigquote:Op maandag 27 december 2021 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben bewust deze week uitgelogd op Twitter.
Dat was écht een avond![]()
![]()
Echt bizar dat je in die twee uurtjes dat je moet werken vier hamburgers naar binnen gooit.quote:Op maandag 27 december 2021 01:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij vreet sindsdien wel minder live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |