we hebben gewacht... we gaan nu weer verderquote:Op zondag 26 december 2021 20:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo, kerst zit er weer op. Waar zijn we gebleven?
Ik woonde achter de Polaroid-fabriek, gelukkig is er met ons (en ons huis) niks gebeurd. Maar alsnog heftig om alles mee te krijgen.quote:Op zondag 26 december 2021 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Woonde je in de buurt? Ik woonde er hemelsbreed ong. 500 meter vandaan met mijn toenmalige vriend. We mochten een week lang niet in ons huis.
quote:Op zondag 26 december 2021 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Had ik nog maar een hont als vriendje![]()
![]()
![]()
Al besprokenquote:
Zo, niet zo'n klein beetje ook..quote:
Goede timingquote:Op zondag 26 december 2021 20:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo, kerst zit er weer op. Waar zijn we gebleven?
Al weer ruim een jaar geleden laten inslapen, die gekke Sjef...quote:
Zo is hetquote:
Ja dat was het ook. Erachter? peaceman en ik hebben er tegenover gewoond, aan de Beatrixstraatquote:Op zondag 26 december 2021 20:40 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik woonde achter de Polaroid-fabriek, gelukkig is er met ons (en ons huis) niks gebeurd. Maar alsnog heftig om alles mee te krijgen.
quote:
Puntjes laten de weg open voor nog een reactie over desbetreffende onderwerp.quote:
Boomtown Rats niet??quote:Op zondag 26 december 2021 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit de enige bijdrage van Bob Geldwolf aan de Top 2000?
Nu je het zegt ja. Dit zou tegenwoordig allemaal vreselijk racistisch worden gevonden.quote:Op zondag 26 december 2021 20:41 schreef Isorden het volgende:
Dat dit nummer nog niet zwaar omzeep geholpen is door de cancel culture
Genoteerd.quote:Op zondag 26 december 2021 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Puntjes laten de weg open voor nog een reactie over desbetreffende onderwerp.
Woonde iets verder weg dan 500m denk ik, maar kreeg wel wat plafondplaten op mijn kop bij de supermarkt waar ik nog werkte toen. Zaten lekker in de kantine en pats boem opeens ..... (in de Irene Promenade).quote:Op zondag 26 december 2021 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Woonde je in de buurt? Ik woonde er hemelsbreed ong. 500 meter vandaan met mijn toenmalige vriend. We mochten een week lang niet in ons huis.
morgen wil ie in elk geval niet op de radioquote:Op zondag 26 december 2021 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benninkburg hierquote:Op zondag 26 december 2021 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat was het ook. Erachter? peaceman en ik hebben er tegenover gewoond, aan de Beatrixstraat
Zijn haatbijdrage aan maandagen mag er gerust weer inquote:Op zondag 26 december 2021 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon lekker laten verhongeren?quote:
Blijf je dan toch missen he?quote:Op zondag 26 december 2021 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Al weer ruim een jaar geleden laten inslapen, die gekke Sjef...
Heftig allemaal hoor.quote:Op zondag 26 december 2021 20:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Woonde iets verder weg dan 500m denk ik, maar kreeg wel wat plafondplaten op mijn kop bij de supermarkt waar ik nog werkte toen. Zaten lekker in de kantine en pats boem opeens ..... (in de Irene Promenade).
Ja. Al ben ik zelf ondertussen verhuisd. Dus hier heb ik geen herinneringen aan hem...quote:
Linnert skinnert bekt fijnerquote:Op zondag 26 december 2021 20:44 schreef Isorden het volgende:
It's Pronounced 'Lĕh-'nérd 'Skin-'nérd
Vanzelfsprekend niet in deze bezetting...quote:
Dat scheelt... maar toch.quote:Op zondag 26 december 2021 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Al ben ik zelf ondertussen verhuisd. Dus hier heb ik geen herinneringen aan hem...
Nope, met zijn broer.quote:Op zondag 26 december 2021 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend niet in deze bezetting...
SLAAAAAYEEEEEEEEEERquote:
Stemlijstplaatgenot!quote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
Freebird was ook wel genot live. Solo van 5 minuten
Denk dat ik 'm prefereer boven Free Birdquote:
Atta boy!quote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Denk dat ik 'm prefereer boven Free Bird
Het niet-solo stuk van Freebird is minder dan dit jaquote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
dat dan weer net niet, maar het scheelt niet heel veelquote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heeeeyquote:Op zondag 26 december 2021 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
Goedenavond allemaal, ik post vanaf NU ook mee
Heel goedquote:Op zondag 26 december 2021 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2021 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 20:49 schreef Isorden het volgende:
Dit nummer... hier heb ik nou echt een broertje Dotan....
Lekker gewerkt jongons.quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 20:49 schreef Isorden het volgende:
Dit nummer... hier heb ik nou echt een broertje Dotan....
quote:
quote:
quote:
Ja leuk.quote:
gekke tijd was datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |