Boomtown Rats niet??quote:Op zondag 26 december 2021 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit de enige bijdrage van Bob Geldwolf aan de Top 2000?
Nu je het zegt ja. Dit zou tegenwoordig allemaal vreselijk racistisch worden gevonden.quote:Op zondag 26 december 2021 20:41 schreef Isorden het volgende:
Dat dit nummer nog niet zwaar omzeep geholpen is door de cancel culture
Genoteerd.quote:Op zondag 26 december 2021 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Puntjes laten de weg open voor nog een reactie over desbetreffende onderwerp.
Woonde iets verder weg dan 500m denk ik, maar kreeg wel wat plafondplaten op mijn kop bij de supermarkt waar ik nog werkte toen. Zaten lekker in de kantine en pats boem opeens ..... (in de Irene Promenade).quote:Op zondag 26 december 2021 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Woonde je in de buurt? Ik woonde er hemelsbreed ong. 500 meter vandaan met mijn toenmalige vriend. We mochten een week lang niet in ons huis.
morgen wil ie in elk geval niet op de radioquote:Op zondag 26 december 2021 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benninkburg hierquote:Op zondag 26 december 2021 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat was het ook. Erachter? peaceman en ik hebben er tegenover gewoond, aan de Beatrixstraat
Zijn haatbijdrage aan maandagen mag er gerust weer inquote:Op zondag 26 december 2021 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon lekker laten verhongeren?quote:
Blijf je dan toch missen he?quote:Op zondag 26 december 2021 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Al weer ruim een jaar geleden laten inslapen, die gekke Sjef...
Heftig allemaal hoor.quote:Op zondag 26 december 2021 20:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Woonde iets verder weg dan 500m denk ik, maar kreeg wel wat plafondplaten op mijn kop bij de supermarkt waar ik nog werkte toen. Zaten lekker in de kantine en pats boem opeens ..... (in de Irene Promenade).
Ja. Al ben ik zelf ondertussen verhuisd. Dus hier heb ik geen herinneringen aan hem...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |