Maar die heten helemaal geen Doobiequote:
Ooooh Carl Lewis. Dat weet ik niet daar heb ik al heel lang niks meer over gehoord.quote:
Toto!quote:
Ja. Ergens wel.quote:
Ik zit te dubben of ik em doorhaal tot 1 uur.... moet morgen nog wel ff een dagje werken...quote:
Zo laat is dat toch niet. Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst vķķr 1 uur naar bed ben gegaanquote:Op zondag 26 december 2021 20:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik zit te dubben of ik em doorhaal tot 1 uur.... moet morgen nog wel ff een dagje werken...
Maar Eve of the War....
Dus je wilt zeggen dat de rest van 2021 op 5 kantjes samengevat kan worden?quote:Op zondag 26 december 2021 20:30 schreef MTheBassman het volgende:
bohh, over twee uurtjes alweer op de volgende pagina van de lijst pdf
staat er 'functie elders' op?quote:Op zondag 26 december 2021 20:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat de rest van 2021 op 5 kantjes samengevat kan worden?
Wrijf het er maar in.quote:Op zondag 26 december 2021 20:30 schreef MTheBassman het volgende:
bohh, over twee uurtjes alweer op de volgende pagina van de lijst pdf
Mwah, normaal moet ik om een uur of 6 op, en ben ik om 7 uur op mn werk dus dan lig ik meestal wel rond half 11/11 uurquote:Op zondag 26 december 2021 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo laat is dat toch niet. Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst vķķr 1 uur naar bed ben gegaan
quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:20 schreef Viv het volgende:
JUMP AROUND
JUMP AROUND
JUMP AROUND
JUMP UP, JUMP UP, AND GET DOWN
JUMP! JUMP! JUMP! JUMP!
Oķk veel op gesprongen in de Atak.
ik dacht van Criss Crossquote:
Wil je de kattenbakken hier ook nog even doen?quote:Op zondag 26 december 2021 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
Koffers zijn zo goed als ingepakt, kattenbak is verschoond... nu nog even lekker hier rondhangen.
spannondquote:Op zondag 26 december 2021 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
Koffers zijn zo goed als ingepakt, kattenbak is verschoond... nu nog even lekker hier rondhangen.
Atak Enschede?quote:Op zondag 26 december 2021 20:33 schreef Viv het volgende:
Om mezelf te quoten uit het Serious Request-topic van dit jaar:
[..]
Hmmm nee sorry.quote:Op zondag 26 december 2021 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wil je de kattenbakken hier ook nog even doen?
daar ben ik echt zo vaak uitgegaan. was wel leuk en alternatief.quote:
weinig denk ik, maar natuurlijk komen we wel even gedag zeggenquote:Op zondag 26 december 2021 20:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
spannond
maar zijn jullie hierna dan niet meer te vinden op fok?
Jawel hoor! Het is daar een uur vroeger. Ik verwacht dat we in ieder geval 's avonds nog wel even hier langskomen.quote:Op zondag 26 december 2021 20:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
spannond
maar zijn jullie hierna dan niet meer te vinden op fok?
In de Atakquote:Op zondag 26 december 2021 20:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja! Daar woonde ik toen ik 15-17 was, rondom de eeuwwisseling.
Goede oude ATAK wel dat moderne was wel meuk eerste klas, hele sfeer weg.quote:Op zondag 26 december 2021 20:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
daar ben ik echt zo vaak uitgegaan. was wel leuk en alternatief.
Leuk! Ik woonde daar ook rondom de eeuwwisseling. Maar ook daarvoor en daarna.quote:Op zondag 26 december 2021 20:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja! Daar woonde ik toen ik 15-17 was, rondom de eeuwwisseling.
ja op den duur werd het beduidend minder kon ik me herinnerenquote:Op zondag 26 december 2021 20:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Goede oude ATAK wel dat moderne was wel meuk eerste klas, hele sfeer weg.
Heb je geen mooiere plaatjes?quote:Op zondag 26 december 2021 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ok.
Nouja, hier heb je een plaatje:
[ afbeelding ]
Jochem Myjer?quote:
Wist dat niet! Heb tot 18de in Enschede gewoond.quote:Op zondag 26 december 2021 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk! Ik woonde daar ook rondom de eeuwwisseling. Maar ook daarvoor en daarna.
Komt zo wel heel dichtbij zeker?quote:Op zondag 26 december 2021 20:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wist dat niet! Heb tot 18de in Enschede gewoond.
Ik woonde er 2 jaar, met de ramp ongeveer halverwege.quote:Op zondag 26 december 2021 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk! Ik woonde daar ook rondom de eeuwwisseling. Maar ook daarvoor en daarna.
op weg richting uitgangquote:
Wat leuk. Ik ben er geboren en getogen. Ik woon er nog steeds, zelfs in de buurt waar ik geboren ben. Waar woonde je?quote:Op zondag 26 december 2021 20:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wist dat niet! Heb tot 18de in Enschede gewoond.
quote:Op zondag 26 december 2021 20:36 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik woonde er 2 jaar, met de ramp ongeveer halverwege.
Morgen mag ik weer gleuvenquote:Op zondag 26 december 2021 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Meer dan 100 miljoen platen verkocht. Niet te gleuven.
Woonde je in de buurt? Ik woonde er hemelsbreed ong. 500 meter vandaan met mijn toenmalige vriend. We mochten een week lang niet in ons huis.quote:Op zondag 26 december 2021 20:36 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik woonde er 2 jaar, met de ramp ongeveer halverwege.
postbode?quote:Op zondag 26 december 2021 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen mag ik weer gleuven
Ja dit hoort op 29 december te komenquote:
quote:Op zondag 26 december 2021 20:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
@:Viv zit op dezelfde bank en @:Diaan73 is wel lief genoeg volgens mij, dus geen paniek (voor nu).
Mijn grapreactie, wat doe je.quote:
dat zal dan heel wat pakjes pcm kosten..quote:
Ja, dat had ik door.quote:
en dat terwijl ik minder geslapen heb dan jijquote:
Dit klinkt alsof ie dood is.quote:Op zondag 26 december 2021 20:38 schreef Wertha het volgende:
[..]
Gary Anderson. Ouwe zeurpiet, maar was op zijn top echt een geniale darter.
Of dankzij.quote:Op zondag 26 december 2021 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat terwijl ik minder geslapen heb dan jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |