Wrijf het er maar in.quote:Op zondag 26 december 2021 20:30 schreef MTheBassman het volgende:
bohh, over twee uurtjes alweer op de volgende pagina van de lijst pdf
Mwah, normaal moet ik om een uur of 6 op, en ben ik om 7 uur op mn werk dus dan lig ik meestal wel rond half 11/11 uurquote:Op zondag 26 december 2021 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo laat is dat toch niet. Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst vóór 1 uur naar bed ben gegaan
quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:20 schreef Viv het volgende:
JUMP AROUND
JUMP AROUND
JUMP AROUND
JUMP UP, JUMP UP, AND GET DOWN
JUMP! JUMP! JUMP! JUMP!
Oók veel op gesprongen in de Atak.
ik dacht van Criss Crossquote:
Wil je de kattenbakken hier ook nog even doen?quote:Op zondag 26 december 2021 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
Koffers zijn zo goed als ingepakt, kattenbak is verschoond... nu nog even lekker hier rondhangen.
spannondquote:Op zondag 26 december 2021 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
Koffers zijn zo goed als ingepakt, kattenbak is verschoond... nu nog even lekker hier rondhangen.
Atak Enschede?quote:Op zondag 26 december 2021 20:33 schreef Viv het volgende:
Om mezelf te quoten uit het Serious Request-topic van dit jaar:
[..]
Hmmm nee sorry.quote:Op zondag 26 december 2021 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wil je de kattenbakken hier ook nog even doen?
daar ben ik echt zo vaak uitgegaan. was wel leuk en alternatief.quote:
weinig denk ik, maar natuurlijk komen we wel even gedag zeggenquote:Op zondag 26 december 2021 20:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
spannond
maar zijn jullie hierna dan niet meer te vinden op fok?
Jawel hoor! Het is daar een uur vroeger. Ik verwacht dat we in ieder geval 's avonds nog wel even hier langskomen.quote:Op zondag 26 december 2021 20:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
spannond
maar zijn jullie hierna dan niet meer te vinden op fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |