Uiteraard.quote:
Rustig met de Nutella. Naar het schijnt dreigt er een tekort.quote:Op zondag 26 december 2021 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed bezig... Wij eten vandaag stokbrood met Nutella of hagelslag. O.i.d.
Ho ho... Wij posten lauter kwaliteitquote:Op zondag 26 december 2021 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien voor de lol eens alle topics nalopen en iedere post met een 'negatieve toon' verwijderen, kijken wat er dan nog over blijft
Waarschijnlijk alleen maar posts met 'genot' erinquote:Op zondag 26 december 2021 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien voor de lol eens alle topics nalopen en iedere post met een 'negatieve toon' verwijderen, kijken wat er dan nog over blijft
meer dan je denkt, verwacht ikquote:Op zondag 26 december 2021 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Negatieve kwaliteit is ook kwaliteitquote:Op zondag 26 december 2021 15:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ho ho... Wij posten lauter kwaliteit
dit is GENOTquote:Op zondag 26 december 2021 15:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen maar posts met 'genot' erin
Zeker.quote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ann Wilson deed n paar jaar geleden een zeer verdienstelijke versie van Stairway to Heaven voor de heren van Led Zeppelin
Ja dat kan best interessant zijn... wel veel werk. 342 topics met 300 post doorpluizen! Dat zijn meer dan 100.000 posts.quote:Op zondag 26 december 2021 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Kennedy Center Honorsquote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ann Wilson deed n paar jaar geleden een zeer verdienstelijke versie van Stairway to Heaven voor de heren van Led Zeppelin
Was ook al aan het wachten op Marshallquote:Op zondag 26 december 2021 15:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het origineel met Eminem is beter
Die was mooi jaquote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier net eend in de oven geschovenquote:Op zondag 26 december 2021 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed bezig... Wij eten vandaag stokbrood met Nutella of hagelslag. O.i.d.
Kun je hele topics verwijderen van toen de lijst bekend werd.quote:Op zondag 26 december 2021 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet precies welke je bedoelt, die vrouw heeft een strot man, ongelooflijkquote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
JPJ staat of stond ook wel eens met de dames op de plankenquote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Was Nancy ook bij trouwens!quote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
En met de zoon van Jon Bonham, Jason Bonham op de drums!quote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb het gelezen. Ik heb net 3 grote potten gekochtquote:Op zondag 26 december 2021 15:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rustig met de Nutella. Naar het schijnt dreigt er een tekort.
Had gister eendborstfilet met portsaus gemaakt, goddelijkequote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hier net eend in de oven geschoven
Dat was echt mooiquote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Klinkt wel ineens heel positiefquote:Op zondag 26 december 2021 15:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen maar posts met 'genot' erin
Ik via mn moeder, die had Dreamboat Annie op de CDquote:Op zondag 26 december 2021 15:53 schreef Isorden het volgende:
Heart, nog zo'n artiest die ik voor het eerst leerde kennen via GTA (in dit geval San Andreas)
Een van de weinige goede dingen aan dat spel, de soundtrackquote:Op zondag 26 december 2021 15:53 schreef Isorden het volgende:
Heart, nog zo'n artiest die ik voor het eerst leerde kennen via GTA (in dit geval San Andreas)
Dat was zeker erg extreem...??quote:Op zondag 26 december 2021 15:53 schreef peaceman het volgende:
Zag laatst een video van Nuno Bettencourt samen met Nancy
Ik had vroeger ooit een CD gekocht, iets met F1 motor geluiden, commentaar van Olav Mol en leuke muziek gemixedquote:Op zondag 26 december 2021 15:53 schreef Isorden het volgende:
Net als Susanna Hoffs van de Bangles...quote:Op zondag 26 december 2021 15:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ben je dus 60+ en zie je er nog zo goed uit.
[ afbeelding ]
Elke soundtrack van gta is puur genietenquote:Op zondag 26 december 2021 15:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Een van de weinige goede dingen aan dat spel, de soundtrack
had die niet een keer iets naakt ingezongen?quote:Op zondag 26 december 2021 15:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Net als Susanna Hoffs van de Bangles...
Ook 62 inmiddels.
quote:Op zondag 26 december 2021 15:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Net als Susanna Hoffs van de Bangles...
Ook 62 inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |