Krist Novoselic, als bassist moet ik m ook wel kennen.quote:Op zondag 26 december 2021 15:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Traditionele popquiz vraag: wie was het derde lid van Nirvana?
Schapenboer Novoselicquote:Op zondag 26 december 2021 15:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Krist Novoselicquote:Op zondag 26 december 2021 15:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik struikel altijd over die naamquote:Op zondag 26 december 2021 15:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Krist Novoselic, als bassist moet ik m ook wel kennen.
Je mag af en toe best klagen van mij hoor... En ik vond ook dat je gelijk had.quote:Op zondag 26 december 2021 15:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht me dat als ik wil klagen ik maar naar KLB moet gaan, en aangezien ik daar niet naar toe wil dat ik maar gewoon even iets anders moest gaan doen
Eensch, maar zoals altijd is er ergere muziek in de lijst te vindenquote:Op zondag 26 december 2021 15:44 schreef MTheBassman het volgende:
Foo Fighters kan ik dan weer niks mee
Ja, maar klagen over de muziek, dat hoort erbij natuurlijkquote:Op zondag 26 december 2021 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je mag af en toe best klagen van mij hoor... En ik vond ook dat je gelijk had.
Nee, die is van The Germs.quote:
En wie het 4e lid…quote:Op zondag 26 december 2021 15:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso.quote:
Zekers, maar ik vind het meeste van Foo veel te veel op elkaar te lijken, allemaal een beetje doelloos raggen voor mij.quote:Op zondag 26 december 2021 15:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Eensch, maar zoals altijd is er ergere muziek in de lijst te vinden
ja, want die 7300 posts van Dagoduck deden de sfeer geen goed bijvoorbeeldquote:Op zondag 26 december 2021 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je mag af en toe best klagen van mij hoor... En ik vond ook dat je gelijk had.
quote:Op zondag 26 december 2021 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb hier ook niets mee. Behalve dat ik Dave Grohl wel een stoere vent vind met mooi haar.
quote:Op zondag 26 december 2021 15:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, want die 7300 posts van Dagoduck deden de sfeer geen goed bijvoorbeeld
Zeker, dat is het bestaansrecht van deze topicreeks. Nou ja een van de ...quote:Op zondag 26 december 2021 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar klagen over de muziek, dat hoort erbij natuurlijk
quote:Op zondag 26 december 2021 15:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zekers, maar ik vind het meeste van Foo veel te veel op elkaar te lijken, allemaal een beetje doelloos raggen voor mij.
:pquote:Op zondag 26 december 2021 15:47 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van K-Ci & Jojo uiteraard.
wat een beauty, en ook nog een geweldige stemquote:
Goed bezig... Wij eten vandaag stokbrood met Nutella of hagelslag. O.i.d.quote:Op zondag 26 december 2021 15:48 schreef Bugno3 het volgende:
Zo, aubergine en zoete aardappel voorbereid, hazelnoot/perzik/framboostaart in de oven. Straks nog maar 10 min werk
Misschien voor de lol eens alle topics nalopen en iedere post met een 'negatieve toon' verwijderen, kijken wat er dan nog over blijftquote:Op zondag 26 december 2021 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker, dat is het bestaansrecht van deze topicreeks. Nou ja een van de ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |