Ik heb het gelezen. Ik heb net 3 grote potten gekochtquote:Op zondag 26 december 2021 15:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rustig met de Nutella. Naar het schijnt dreigt er een tekort.
Had gister eendborstfilet met portsaus gemaakt, goddelijkequote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hier net eend in de oven geschoven
Dat was echt mooiquote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ann Wilson deed n paar jaar geleden een zeer verdienstelijke versie van Stairway to Heaven voor de heren van Led Zeppelin
Klinkt wel ineens heel positiefquote:Op zondag 26 december 2021 15:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen maar posts met 'genot' erin
Ik via mn moeder, die had Dreamboat Annie op de CDquote:Op zondag 26 december 2021 15:53 schreef Isorden het volgende:
Heart, nog zo'n artiest die ik voor het eerst leerde kennen via GTA (in dit geval San Andreas)
Een van de weinige goede dingen aan dat spel, de soundtrackquote:Op zondag 26 december 2021 15:53 schreef Isorden het volgende:
Heart, nog zo'n artiest die ik voor het eerst leerde kennen via GTA (in dit geval San Andreas)
Dat was zeker erg extreem...??quote:Op zondag 26 december 2021 15:53 schreef peaceman het volgende:
Zag laatst een video van Nuno Bettencourt samen met Nancy
Ik had vroeger ooit een CD gekocht, iets met F1 motor geluiden, commentaar van Olav Mol en leuke muziek gemixedquote:Op zondag 26 december 2021 15:53 schreef Isorden het volgende:
Net als Susanna Hoffs van de Bangles...quote:Op zondag 26 december 2021 15:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ben je dus 60+ en zie je er nog zo goed uit.
[ afbeelding ]
Elke soundtrack van gta is puur genietenquote:Op zondag 26 december 2021 15:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Een van de weinige goede dingen aan dat spel, de soundtrack
had die niet een keer iets naakt ingezongen?quote:Op zondag 26 december 2021 15:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Net als Susanna Hoffs van de Bangles...
Ook 62 inmiddels.
quote:Op zondag 26 december 2021 15:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Net als Susanna Hoffs van de Bangles...
Ook 62 inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |