Goed idee wel. Sorry!quote:Op zondag 26 december 2021 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we hier aub geen discussie over coronamaatregelen en coronabeleid gaan houden? Ik heb daar geen zin in.
Mthefrozenassmanquote:Op zondag 26 december 2021 13:21 schreef MTheBassman het volgende:
godver de teryng tyfus wat is het hoerenkoud
maar ik heb het overleefd
Goed gedaan wel!quote:Op zondag 26 december 2021 13:21 schreef MTheBassman het volgende:
bovendien verstaanbaarquote:
Ach, op oudjaarsdag is het weer een stuk warmerquote:Op zondag 26 december 2021 13:21 schreef MTheBassman het volgende:
ja, dit dus.quote:
The DanceGenotquote:Op zondag 26 december 2021 13:23 schreef Zorro het volgende:
Voor de mensen die alleen deze versie kennen:
Kijk en luister naar deze:
https://www.google.com/ur(...)ynyJCPeYv1RAvpbLxt4o
16 graden hier danquote:Op zondag 26 december 2021 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, op oudjaarsdag is het weer een stuk warmer
Even de directe youtube link geplaatst, dat is leuker hequote:
Alsof iemand die versie van Lindsey live kan spelen.quote:Op zondag 26 december 2021 13:24 schreef peaceman het volgende:
mompelt iets met valse kraaien, live, pinkpop... al hebben ze deze volgens mij niet gespeeld.
Ja, ze hielden de boodschap toch niet verborgenquote:Op zondag 26 december 2021 13:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over varkens ging, maar koeien dus?
Het is goed pippenquote:Op zondag 26 december 2021 13:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tsjaa, als wij al een generatie lang VVD stemmen in dit land, krijg je dat. Maar dat vind ik geen excuus om geen steentje bij te dragen om hier niet erger te maken dan het is.
Als wij hier in huis de wc een week niet schoongemaakt hebben ga ik ook niet over de bril pissen omdat het toch al vies is.
Big Lovequote:Op zondag 26 december 2021 13:24 schreef DW457 het volgende:
Waarom heeft die gast een uitsnede van Caroline van der Plas op de kisscam?
Veel plezierquote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is goed pippen
Mensen ik ben er weg van
Succes er mee
Om Paay te paaienquote:Op zondag 26 december 2021 13:24 schreef DW457 het volgende:
Waarom heeft die gast een uitsnede van Caroline van der Plas op de kisscam?
quote:
Dat klopt idd, vet bizar.quote:Op zondag 26 december 2021 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezellig liedje
Over een school shooting (lol)
quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is goed pippen
Mensen ik ben er weg van
Succes er mee
Ja ik ook. 1x nu.quote:
pa-dum-tsssssquote:
terwijl het over een niet zo vrolijk onderwerp gaatquote:
Dat kan somsquote:Op zondag 26 december 2021 13:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
terwijl het over een niet zo vrolijk onderwerp gaat
Prumjer Liek?quote:Op zondag 26 december 2021 13:30 schreef MTheBassman het volgende:
tijd om de radio aan te zetten en voetbal te kijken
Zolang het niet Sloop Fred_B is vind ik het best.quote:Op zondag 26 december 2021 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is John B en waarom moeten we hem slopen?
eerst de brugge derby, daarna premjur liek jaquote:
Samsop en Fredjequote:Op zondag 26 december 2021 13:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zolang het niet Sloop Fred_B is vind ik het best.
Vier uur pas.quote:Op zondag 26 december 2021 13:30 schreef MTheBassman het volgende:
tijd om de radio aan te zetten en voetbal te kijken
Ook het OKT schaatsen toch?quote:Op zondag 26 december 2021 13:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
eerst de brugge derby, daarna premjur liek ja
Wel een goed canon-liedje ook.quote:Op zondag 26 december 2021 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ken dit nummer dankzij mijn leraar in groep 7. Wij (de klas dus) zongen dit nummer wel eens bij de les... Leraar met de gitaar en de 35+ leerlingen dan zingen of althans een poging toen tot...
NEE FOK NIET DAT CAMERAMERKquote:Op zondag 26 december 2021 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel een goed canon-liedje ook.
Voor mijn gevoel zongen wij het wel iets anders dan de Strand jochies...quote:Op zondag 26 december 2021 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel een goed canon-liedje ook.
Een vriend van mn pa gaat vaak naar Gran Canaria.quote:Op zondag 26 december 2021 13:32 schreef peaceman het volgende:
Fun fact:
Op Gran Canaria is het een uur vroeger, dus als jullie Kween horen, is het bij ons nog geen 2022.
Bij ons ook nietquote:Op zondag 26 december 2021 13:32 schreef peaceman het volgende:
Fun fact:
Op Gran Canaria is het een uur vroeger, dus als jullie Kween horen, is het bij ons nog geen 2022.
Jullie kunnen twee keer toostenquote:Op zondag 26 december 2021 13:32 schreef peaceman het volgende:
Fun fact:
Verkapte kijk ons op vakantie zijn postquote:Op zondag 26 december 2021 13:32 schreef peaceman het volgende:
Fun fact:
Moeilijk he gewoon sorry zeggen...quote:Op zondag 26 december 2021 13:33 schreef Zorro het volgende:
Zo zeg, hierna heb ik tot ongeveer kwart over twee tijd om iets anders te doen! (Sorry Elton, jouw liedje is nog wel leuk)
zolang het buiten de anderhalve meter blijft,...quote:Op zondag 26 december 2021 13:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Een vriend van mn pa gaat vaak naar Gran Canaria.
Komt wel dichtbij zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |