Wel een goed canon-liedje ook.quote:Op zondag 26 december 2021 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ken dit nummer dankzij mijn leraar in groep 7. Wij (de klas dus) zongen dit nummer wel eens bij de les... Leraar met de gitaar en de 35+ leerlingen dan zingen of althans een poging toen tot...
NEE FOK NIET DAT CAMERAMERKquote:Op zondag 26 december 2021 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel een goed canon-liedje ook.
Voor mijn gevoel zongen wij het wel iets anders dan de Strand jochies...quote:Op zondag 26 december 2021 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel een goed canon-liedje ook.
Een vriend van mn pa gaat vaak naar Gran Canaria.quote:Op zondag 26 december 2021 13:32 schreef peaceman het volgende:
Fun fact:
Op Gran Canaria is het een uur vroeger, dus als jullie Kween horen, is het bij ons nog geen 2022.
Bij ons ook nietquote:Op zondag 26 december 2021 13:32 schreef peaceman het volgende:
Fun fact:
Op Gran Canaria is het een uur vroeger, dus als jullie Kween horen, is het bij ons nog geen 2022.
Jullie kunnen twee keer toostenquote:Op zondag 26 december 2021 13:32 schreef peaceman het volgende:
Fun fact:
Verkapte kijk ons op vakantie zijn postquote:Op zondag 26 december 2021 13:32 schreef peaceman het volgende:
Fun fact:
Moeilijk he gewoon sorry zeggen...quote:Op zondag 26 december 2021 13:33 schreef Zorro het volgende:
Zo zeg, hierna heb ik tot ongeveer kwart over twee tijd om iets anders te doen! (Sorry Elton, jouw liedje is nog wel leuk)
zolang het buiten de anderhalve meter blijft,...quote:Op zondag 26 december 2021 13:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Een vriend van mn pa gaat vaak naar Gran Canaria.
Komt wel dichtbij zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |