De W van wakker stamppot eten.quote:Op zondag 26 december 2021 10:40 schreef D. het volgende:
[..]
Meestal 'vergeten' ze de W waar ie wel van toepassing is
Me hart is van jouwquote:Op zondag 26 december 2021 10:38 schreef cafca het volgende:
De mensen die hier op gestemd hebben zijn dezelfde mensen die "Ik hou van jouw" appen, denk ik
Hij houdt van haar.quote:
Straks Therapy? Stemplaatgenotquote:Op zondag 26 december 2021 10:39 schreef Evenstar het volgende:
En dit is net zo erg, dat het Spaans is verandert er niks aan.
Ja! Dat is mijn volgende stemplaat inderdaadquote:
Gebeurt nog steeds, zij het op minder grote schaal.quote:Op zondag 26 december 2021 10:33 schreef Johannes788 het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)as-kees-toering.html
Top2000 gemanupileerd. Duh!!
16 keer in een uur gedraaid achter elkaarquote:Op zondag 26 december 2021 10:37 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Het zit je hoog
Wat hebben ze gedaan?
Straks is jouw Zweeds ook zo. Dat je een ø typt in plaats van een ½quote:
Gevoelsmatig worden liedjes ook meer afgekapt.quote:Op zondag 26 december 2021 10:40 schreef PzKpfw het volgende:
De tandjes wat gaat dit snel.. Al bijna op een kwart en heb er nog weinig van meegekregen. Kan me niet herinneren dat ze er zo snel doorheen gingen.
Hij excuseerde zich nog voor z'n Frans.quote:Op zondag 26 december 2021 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je had best een minuut op dat woord mogen oefenen Bart
Enrique is een ontzettend slechte zanger, die hoeft er ook niet in.quote:Op zondag 26 december 2021 10:42 schreef Gretzl het volgende:
Zou 10x liever een paar nummertjes van Enrique in de lijst hebben dan die overschatte Julio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |