Ik deed een stereotype, sorry. Yoga en beetje ademhalingsoefeningen is heel chill hoorquote:Op zondag 26 december 2021 01:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik heb dit jaar een paar keer yoga gedaan... vond ik eigenlijk best leuk
Maar geen salsa en niet in het Vondelpark.
Oh ik heb per ongeluk de verkeerde gequotequote:Op zondag 26 december 2021 01:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ben dus ook een sukkel die een gitaar kocht om te leren spelen…en daar dus nooit iets mee heeft gedaan
jaja en nu een beetje recht proberen te lullen...quote:Op zondag 26 december 2021 01:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik deed een stereotype, sorry. Yoga en beetje ademhalingsoefeningen is heel chill hoor![]()
Turks ook echt. Geeneens Spaans ofzo maar Turksquote:Op zondag 26 december 2021 01:22 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh jawel, zo heb ik al 20 jaar een cursus Turks liggen.![]()
En @:evenstar 2 gitaren, maar die gaat ie écht nog wel leren gebruiken hoor.![]()
rage comics, dat waren nog eens tijden.quote:
Ja precies. Het moet tegenwoordig allemaal zo verantwoord zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 01:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik deed een stereotype, sorry. Yoga en beetje ademhalingsoefeningen is heel chill hoor![]()
Goed bezigquote:Op zondag 26 december 2021 01:22 schreef MTheBassman het volgende:
Ik leer sinds eind oktober spaans op duolingo, leuke taal
Hij doet dit al twee jaar. Hij vind dit al twee jaar een goed idee.quote:Op zondag 26 december 2021 01:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus Jeroen heeft vanmiddag thuis al in een keukenkastje staan graaien op zoek naar een pan en toen ie vanavond naar de studio reed, vond ie het nog steeds een goed idee
heerlijk kneuterig en zo slecht dat ik er wel weer om moet glimlachen...quote:Op zondag 26 december 2021 01:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus Jeroen heeft vanmiddag thuis al in een keukenkastje staan graaien op zoek naar een pan en toen ie vanavond naar de studio reed, vond ie het nog steeds een goed idee
Toen ik 21 was, werkte ik al fulltime.quote:Op zondag 26 december 2021 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
Wie was er ook 21 en ging backpacken door Europa toen dit een hit was en heeft dit album grijsgedraaid?
Leg uit.quote:Op zondag 26 december 2021 01:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar dan wel weer een enorme paardelul
Nu is 9GAG een soort instagram / YouTube vergaarbakquote:Op zondag 26 december 2021 01:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
rage comics, dat waren nog eens tijden.
Hij deed dit gisteren ook al toch?quote:Op zondag 26 december 2021 01:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
heerlijk kneuterig en zo slecht dat ik er wel weer om moet glimlachen...
Ik kwam heel vaak in Amsterdam Zuid, geloof me, het was heel accuraatquote:Op zondag 26 december 2021 01:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
jaja en nu een beetje recht proberen te lullen...
ik was in Aziequote:Op zondag 26 december 2021 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
Wie was er ook 21 en ging backpacken door Europa toen dit een hit was en heeft dit album grijsgedraaid?
9gag is net als Dumpert heel, HEEL hard kapotgegaan de afgelopen twee jaar.quote:Op zondag 26 december 2021 01:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Nu is 9GAG een soort instagram / YouTube vergaarbak
heb daar jaren niet meer op gekeken, op den duur werd het beduidend minder.quote:Op zondag 26 december 2021 01:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Nu is 9GAG een soort instagram / YouTube vergaarbak
Hahahquote:Op zondag 26 december 2021 01:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh ik heb per ongeluk de verkeerde gequoteIemand zei dat Billy Joel een enorme paardenlul is, daar wilde ik toelichting op
Ben jij zo oud? Ik had altijd het gevoel dat je midden twintig bent.quote:Op zondag 26 december 2021 01:24 schreef noodgang het volgende:
Manu Chao op Werchter 2006, dat blijft echt één van de beste live optredens voor mij
Diaan, heb jij wel een beetje geleefd voor je Peace leerde kennen?quote:Op zondag 26 december 2021 01:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toen ik 21 was, werkte ik al fulltime.
En het wordt veels te serieus genomen, helemaal door die "influencers"..quote:Op zondag 26 december 2021 01:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja precies. Het moet tegenwoordig allemaal zo verantwoord zijn.
Ja leuk, maar serieus hoezo is Billy Joel dan een paardenlul? Ik snappem niet. 😬quote:
Het is echt helemaal niks meer neequote:Op zondag 26 december 2021 01:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
9gag is net als Dumpert heel, HEEL hard kapotgegaan de afgelopen twee jaar.
Hij heeft zijn eigen bandlid tot zelfdoding gepushed bijvoorbeeld.quote:
Zeker wel, maar ik was 19 jaar toen ik uit huis ging en ging samenwonen met mijn jeugdliefde.quote:Op zondag 26 december 2021 01:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Diaan, heb jij wel een beetje geleefd voor je Peace leerde kennen?
ik te weinig eigenlijk, maar ik ben heel lang onzeker geweest to be honest.. maar het is prima zoquote:Op zondag 26 december 2021 01:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Diaan, heb jij wel een beetje geleefd voor je Peace leerde kennen?
Je mist er niks meer aan. Copy paste en YouTube herhaal filmpjesquote:Op zondag 26 december 2021 01:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heb daar jaren niet meer op gekeken, op den duur werd het beduidend minder.
Ja pfff. Vermoeiend vind ik dat hoor.quote:Op zondag 26 december 2021 01:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En het wordt veels te serieus genomen, helemaal door die "influencers"..
quote:Op zondag 26 december 2021 01:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben jij zo oud? Ik had altijd het gevoel dat je midden twintig bent.
Ik werd daar op een gegeven moment weggejoristquote:Op zondag 26 december 2021 01:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is echt helemaal niks meer nee
Zonde
ik welquote:Op zondag 26 december 2021 01:27 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag nr 2: wie hier heeft somebody to love?
heb een keer een nummer gespeeld van Mando Diao met de band, Shining heette het. Hele leuke baslijnquote:Op zondag 26 december 2021 01:26 schreef Koen66 het volgende:
ik verwar Manu Chao altijd met Mando Diao en met Manau
ik krijg jeuk van die term alleen alquote:Op zondag 26 december 2021 01:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En het wordt veels te serieus genomen, helemaal door die "influencers"..
Niks mis met hoogtepuntjesquote:
Ik mag hopen iedereen tochquote:Op zondag 26 december 2021 01:27 schreef ok01 het volgende:
Waar en wanneer gaan jullie eigenlijk op vekansie?quote:Op zondag 26 december 2021 01:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik te weinig eigenlijk, maar ik ben heel lang onzeker geweest to be honest.. maar het is prima zo
Omdat het moetquote:Op zondag 26 december 2021 01:27 schreef ok01 het volgende:
Ik houd van bijna iedereenquote:Op zondag 26 december 2021 01:27 schreef ok01 het volgende:
Je doelt nu op Doug Stegmeyer. Dat verhaal ligt toch wel echt íets genuanceerder dan dat hoor. Damn. Niet eerder iemand dat zo kort door de bocht horen opnoemen.quote:Op zondag 26 december 2021 01:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen bandlid tot zelfdoding gepushed bijvoorbeeld.
Vertel ons eens wat je wil vertellen?quote:Op zondag 26 december 2021 01:27 schreef ok01 het volgende:
27ste en Gran Canaria... donderdag wordt het 27 gradenquote:Op zondag 26 december 2021 01:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waar en wanneer gaan jullie eigenlijk op vekansie?
Een echte connaisseurquote:Op zondag 26 december 2021 01:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks mis met hoogtepuntjes
Influencers is sowieso het gezwel van de hedendaagse samenlevingquote:Op zondag 26 december 2021 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik krijg jeuk van die term alleen al
Check, meerdere zelfs.quote:Op zondag 26 december 2021 01:27 schreef ok01 het volgende:
De potten en pannen-wals net telden wel echt voor 5.quote:
Ja, want @Evenstar heeft Turkse roots.quote:Op zondag 26 december 2021 01:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Turks ook echt. Geeneens Spaans ofzo maar Turks
en die hele kudde schapen die erachteraan holtquote:Op zondag 26 december 2021 01:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Influencers is sowieso het gezwel van de hedendaagse samenleving
Zoals het hoortquote:
Toen ik het best wel moeilijk had, heb ik gelukkig een leuk iemand leren kennenquote:Op zondag 26 december 2021 01:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vertel ons eens wat je wil vertellen?
Influencers, treitervloggers, podcastmakers en 'modellen'. Allemaal optiefen. Nep kutvolk met de hele dag niks te doen.quote:Op zondag 26 december 2021 01:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Influencers is sowieso het gezwel van de hedendaagse samenleving
Ah logisch dan.quote:Op zondag 26 december 2021 01:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, want @:evenstar heeft Turkse roots.Het leek me wel tof om goed met zijn ouders te kunnen praten. Maar goed, nu dus Zweeds leren. Naar het betreffende land emigreren helpt vast!
quote:Op zondag 26 december 2021 01:27 schreef ok01 het volgende:
Dat zijn de beste momenten!quote:Op zondag 26 december 2021 01:29 schreef ok01 het volgende:
[..]
Toen ik het best wel moeilijk had, heb ik gelukkig een leuk iemand leren kennen
Je bedoelt hij ziet Nicksquote:
Zweeds heb ik ook een tijdje geleerd, redelijk makkelijke taal m.i.quote:Op zondag 26 december 2021 01:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, want @:evenstar heeft Turkse roots.Het leek me wel tof om goed met zijn ouders te kunnen praten. Maar goed, nu dus Zweeds leren. Naar het betreffende land emigreren helpt vast!
MeneerHJM is nog niet gillend weggerendquote:Op zondag 26 december 2021 01:27 schreef ok01 het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2021 01:27 schreef ok01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |