en die hele kudde schapen die erachteraan holtquote:Op zondag 26 december 2021 01:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Influencers is sowieso het gezwel van de hedendaagse samenleving
Zoals het hoortquote:
Toen ik het best wel moeilijk had, heb ik gelukkig een leuk iemand leren kennenquote:Op zondag 26 december 2021 01:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vertel ons eens wat je wil vertellen?
Influencers, treitervloggers, podcastmakers en 'modellen'. Allemaal optiefen. Nep kutvolk met de hele dag niks te doen.quote:Op zondag 26 december 2021 01:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Influencers is sowieso het gezwel van de hedendaagse samenleving
Ah logisch dan.quote:Op zondag 26 december 2021 01:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, want @:evenstar heeft Turkse roots.Het leek me wel tof om goed met zijn ouders te kunnen praten. Maar goed, nu dus Zweeds leren. Naar het betreffende land emigreren helpt vast!
quote:Op zondag 26 december 2021 01:27 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag nr 2: wie hier heeft somebody to love?
Dat zijn de beste momenten!quote:Op zondag 26 december 2021 01:29 schreef ok01 het volgende:
[..]
Toen ik het best wel moeilijk had, heb ik gelukkig een leuk iemand leren kennen
Je bedoelt hij ziet Nicksquote:
Zweeds heb ik ook een tijdje geleerd, redelijk makkelijke taal m.i.quote:Op zondag 26 december 2021 01:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, want @:evenstar heeft Turkse roots.Het leek me wel tof om goed met zijn ouders te kunnen praten. Maar goed, nu dus Zweeds leren. Naar het betreffende land emigreren helpt vast!
MeneerHJM is nog niet gillend weggerendquote:Op zondag 26 december 2021 01:27 schreef ok01 het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2021 01:27 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |