Leg uit.quote:Op zondag 26 december 2021 01:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar dan wel weer een enorme paardelul
Nu is 9GAG een soort instagram / YouTube vergaarbakquote:Op zondag 26 december 2021 01:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
rage comics, dat waren nog eens tijden.
Hij deed dit gisteren ook al toch?quote:Op zondag 26 december 2021 01:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
heerlijk kneuterig en zo slecht dat ik er wel weer om moet glimlachen...
Ik kwam heel vaak in Amsterdam Zuid, geloof me, het was heel accuraatquote:Op zondag 26 december 2021 01:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
jaja en nu een beetje recht proberen te lullen...
ik was in Aziequote:Op zondag 26 december 2021 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
Wie was er ook 21 en ging backpacken door Europa toen dit een hit was en heeft dit album grijsgedraaid?
9gag is net als Dumpert heel, HEEL hard kapotgegaan de afgelopen twee jaar.quote:Op zondag 26 december 2021 01:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Nu is 9GAG een soort instagram / YouTube vergaarbak
heb daar jaren niet meer op gekeken, op den duur werd het beduidend minder.quote:Op zondag 26 december 2021 01:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Nu is 9GAG een soort instagram / YouTube vergaarbak
Hahahquote:Op zondag 26 december 2021 01:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh ik heb per ongeluk de verkeerde gequoteIemand zei dat Billy Joel een enorme paardenlul is, daar wilde ik toelichting op
Ben jij zo oud? Ik had altijd het gevoel dat je midden twintig bent.quote:Op zondag 26 december 2021 01:24 schreef noodgang het volgende:
Manu Chao op Werchter 2006, dat blijft echt één van de beste live optredens voor mij
Diaan, heb jij wel een beetje geleefd voor je Peace leerde kennen?quote:Op zondag 26 december 2021 01:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toen ik 21 was, werkte ik al fulltime.
En het wordt veels te serieus genomen, helemaal door die "influencers"..quote:Op zondag 26 december 2021 01:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja precies. Het moet tegenwoordig allemaal zo verantwoord zijn.
Ja leuk, maar serieus hoezo is Billy Joel dan een paardenlul? Ik snappem niet. 😬quote:
Het is echt helemaal niks meer neequote:Op zondag 26 december 2021 01:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
9gag is net als Dumpert heel, HEEL hard kapotgegaan de afgelopen twee jaar.
Hij heeft zijn eigen bandlid tot zelfdoding gepushed bijvoorbeeld.quote:
Zeker wel, maar ik was 19 jaar toen ik uit huis ging en ging samenwonen met mijn jeugdliefde.quote:Op zondag 26 december 2021 01:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Diaan, heb jij wel een beetje geleefd voor je Peace leerde kennen?
ik te weinig eigenlijk, maar ik ben heel lang onzeker geweest to be honest.. maar het is prima zoquote:Op zondag 26 december 2021 01:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Diaan, heb jij wel een beetje geleefd voor je Peace leerde kennen?
Je mist er niks meer aan. Copy paste en YouTube herhaal filmpjesquote:Op zondag 26 december 2021 01:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heb daar jaren niet meer op gekeken, op den duur werd het beduidend minder.
Ja pfff. Vermoeiend vind ik dat hoor.quote:Op zondag 26 december 2021 01:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En het wordt veels te serieus genomen, helemaal door die "influencers"..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |