Mooie stad hoorquote:Op zondag 26 december 2021 01:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Morgen wordt een lange dag. Naar mijn familie in ZWOLLE!
Sta op plekje 18 van de ca. 260! Van die 18 hebben er maar 8 een cam aan, dus mocht ik in de lobby/op tv willen moet het wel lukken.quote:
Laatste ronde, na Safety Car Endingquote:
quote:Op zondag 26 december 2021 01:09 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb al niks met Broes, maar dit vind ik nog een tikje minder.
Ah gezellig welquote:Op zondag 26 december 2021 01:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Morgen wordt een lange dag. Naar mijn familie in ZWOLLE!
Nog steeds aan de kapsalonquote:Op zondag 26 december 2021 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sta op plekje 18 van de ca. 260! Van die 18 hebben er maar 8 een cam aan, dus mocht ik in de lobby/op tv willen moet het wel lukken.
Maar heb net mijn restje kapsalon opgevroten dus wacht nog even. Even uitbuiken.
Wij hadden gelukkig Crash Test Dummies met hmmhmhmhmmm in de autoquote:
ik heb in zwolle gewoondquote:Op zondag 26 december 2021 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ja! Laten we gaan vertellen waarom we Zwolle zo fantastisch vinden!
Of gelukkig niet getrouwd!quote:Op zondag 26 december 2021 01:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dwz dat 37 procent niet gelukkig getrouwd is
Kwam er in het nsb-archief achter dat mijn overgrootvader daar nog heeft gewoond.quote:
En, wat gaat het worden?quote:Op zondag 26 december 2021 01:09 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah gezellig wel![]()
Ik ga morgen met wat kennissen gourmetten. Gelukkig wel weer bij mij, dus ik kan de muziek uitkiezen
Ehm, mooie omgeving?quote:Op zondag 26 december 2021 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Opgezwolle Is dan wel weer tofquote:Op zondag 26 december 2021 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Wij hebben de muziek al voor je uitgekozen.quote:Op zondag 26 december 2021 01:09 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah gezellig wel![]()
Ik ga morgen met wat kennissen gourmetten. Gelukkig wel weer bij mij, dus ik kan de muziek uitkiezen
Was een grote!quote:
Eitje in de nacht. Klassieker.quote:Op zondag 26 december 2021 01:10 schreef MTheBassman het volgende:
ja kut, nu heb ik ook honger.
Ik gooi maar weer eens een ei in de pan zo.
komt wel heel dichtbij nuquote:
quote:Op zondag 26 december 2021 01:11 schreef peaceman het volgende:
nou noob... vraag het maar aan Diaan...
quote:Op zondag 26 december 2021 01:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Laatste ronde, na Safety Car Ending
Ik werk in Zwolle. Normaal gesproken.quote:Op zondag 26 december 2021 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2021 01:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Laatste ronde, na Safety Car Ending
jij had gelijk.quote:Op zondag 26 december 2021 01:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
Goeie gesprekken over de top 2000 met mijn zwager kunnen hebben dit kerstdiner.
Over de matigheid van Bruce konden we het niet eens worden. Over de matigheid van die popijopies thuis voor de camera wel !
Dikke prima, wel heel de week werken volgende week dus weinig hierquote:Op zondag 26 december 2021 01:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Alopio-eindbaasHoe is het daar dan?
A.A.quote:Op zondag 26 december 2021 01:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zat alweer een laar uur forumloos te luisteren... volgens mij hoorde ik toen mijn radio eruit klapte nog net de laatste paar tonen van John Miles' Music
OH NEE HIJ GAAT WEER 'GITAAR SPELEN'
Bruce Springsteen is overrated, maar een half miljard cashen is hoe dan ook gewoon knap. Born to Run, Hungry Heart, dat nummer van Philadelphia zijn allemaal wel okee... Maar daar houdt het voor mij wel weer op.quote:Op zondag 26 december 2021 01:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
Goeie gesprekken over de top 2000 met mijn zwager kunnen hebben dit kerstdiner.
Over de matigheid van Bruce konden we het niet eens worden. Over de matigheid van die popijopies thuis voor de camera wel !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |