Mooie stad hoorquote:Op zondag 26 december 2021 01:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Morgen wordt een lange dag. Naar mijn familie in ZWOLLE!
Sta op plekje 18 van de ca. 260! Van die 18 hebben er maar 8 een cam aan, dus mocht ik in de lobby/op tv willen moet het wel lukken.quote:
Laatste ronde, na Safety Car Endingquote:
quote:Op zondag 26 december 2021 01:09 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb al niks met Broes, maar dit vind ik nog een tikje minder.
Ah gezellig welquote:Op zondag 26 december 2021 01:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Morgen wordt een lange dag. Naar mijn familie in ZWOLLE!
Nog steeds aan de kapsalonquote:Op zondag 26 december 2021 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sta op plekje 18 van de ca. 260! Van die 18 hebben er maar 8 een cam aan, dus mocht ik in de lobby/op tv willen moet het wel lukken.
Maar heb net mijn restje kapsalon opgevroten dus wacht nog even. Even uitbuiken.
Wij hadden gelukkig Crash Test Dummies met hmmhmhmhmmm in de autoquote:
ik heb in zwolle gewoondquote:Op zondag 26 december 2021 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ja! Laten we gaan vertellen waarom we Zwolle zo fantastisch vinden!
Of gelukkig niet getrouwd!quote:Op zondag 26 december 2021 01:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dwz dat 37 procent niet gelukkig getrouwd is
Kwam er in het nsb-archief achter dat mijn overgrootvader daar nog heeft gewoond.quote:
En, wat gaat het worden?quote:Op zondag 26 december 2021 01:09 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah gezellig wel![]()
Ik ga morgen met wat kennissen gourmetten. Gelukkig wel weer bij mij, dus ik kan de muziek uitkiezen
Ehm, mooie omgeving?quote:Op zondag 26 december 2021 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Opgezwolle Is dan wel weer tofquote:Op zondag 26 december 2021 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |