Blijf nog maar evenquote:Op zondag 26 december 2021 00:51 schreef Zorro het volgende:
Ik ga mij hierbij verexcuseren en mijn bed opzoeken.
Veel Inkelplezier en tot morgen
Bedoelde meer Pixies nietquote:
Bij welk concert?quote:Op zondag 26 december 2021 00:49 schreef Berkery het volgende:
Ook nooit live gezien. Frank Black wel eens gezien op LL
Succes en slaap lekkerquote:Op zondag 26 december 2021 00:51 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga naar bed. Niet dat het zo laat is, maar mijn moeder krijgt morgenvroeg haar boosterprik, dus moet ik iets eerder opstaan dan ik gewild had
quote:Op zondag 26 december 2021 00:51 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga naar bed. Niet dat het zo laat is, maar mijn moeder krijgt morgenvroeg haar boosterprik, dus moet ik iets eerder opstaan dan ik gewild had
Trustenquote:Op zondag 26 december 2021 00:51 schreef Zorro het volgende:
Slaapwelquote:Op zondag 26 december 2021 00:51 schreef Zorro het volgende:
Trustequote:Op zondag 26 december 2021 00:51 schreef Zorro het volgende:
Fijne nachtquote:Op zondag 26 december 2021 00:51 schreef Zorro het volgende:
Zonder Kim kan je niet mee dealen?quote:Op zondag 26 december 2021 00:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik nooit zonder Kim. Dan hoeft het voor mij niet.
Truste Billquote:Op zondag 26 december 2021 00:51 schreef BillDauterive het volgende:
Staat Where is my Mind er niet in??quote:Op zondag 26 december 2021 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel jammer dat ze met een minder nummer in de lijst staan maar ja
Zet het raam dan dicht!quote:Op zondag 26 december 2021 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
Heb met iemand in de zoom geproost. Dat is tocht wat.
Is dat het nieuwe Tinder?quote:Op zondag 26 december 2021 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
Met haar vriend/man ernaastquote:
Heel Corona proofquote:Op zondag 26 december 2021 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
Vandeweek, is dat net zoiets als Vanderberg?quote:Op zondag 26 december 2021 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vandeweek Heaven Stood Still in snob. Dat is toch nog stukje beter wel
Kinkae!quote:
Iets Brabants gok ikquote:Op zondag 26 december 2021 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vandeweek, is dat net zoiets als Vanderberg?
Hooray for Boobies is een van mijn meest geluisterde albums op Spotifyquote:Op zondag 26 december 2021 00:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is een vrouw van cultuur. Deze vrouw kent haar klassiekers
Hoop dat Jan 2022 nog haalt..quote:
Boobiesquote:Op zondag 26 december 2021 00:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hooray for Boobies is een van mijn meest geluisterd albums op Spotify
Bloodhound Gang's magnum opusquote:Op zondag 26 december 2021 00:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hooray for Boobies is een van mijn meest geluisterde albums op Spotify
Zeker niet, hierdoor gaat Van Inkel ook wat sneller voorbijquote:Op zondag 26 december 2021 00:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zal vast niet de laatste zijn:)
Komt er niet veel soeps meer vannacht?quote:Op zondag 26 december 2021 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na het volgende lied maar slapen.
Dit is een vrouw van cultuur. Deze vrouw kent haar klassiekersquote:Op zondag 26 december 2021 00:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hooray for Boobies is een van mijn meest geluisterde albums op Spotify
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |