Beide zijn heel mooiquote:Op zondag 26 december 2021 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat is het voor jezelf?
Ik weet het echt niet. Misschien is het beste dat ik geen depressieve periode heb gehad? Of anders de vakantie in Italië.
Best een lastige, het was over het algemeen een vrij gemiddeld, voortkabbelend jaar. Hoogtepunt is dan toch wel een bezoekje aan Phantasialand geweest, voor het eerst in ruim anderhalf jaar weer met m’n vrienden op pad geweest naar een pretpark, dat was wel een fix die ik nodig hadquote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef ok01 het volgende:
Even een positieve rondvraag voor iedereen: wat is het mooiste wat jullie dit jaar is overkomen?
Mijn moeder had bijna de Kerst niet gehaald maar ze is er nog.quote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef ok01 het volgende:
Even een positieve rondvraag voor iedereen: wat is het mooiste wat jullie dit jaar is overkomen?
Dat dan weer welquote:Op zondag 26 december 2021 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al is het vele malen beter dan een hoop hoger staande bagger
Een nieuw toilet is niet het hoogtepunt van het jaar hoorquote:Op zondag 26 december 2021 00:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en onze vakantie op Lanzarote was ook erg fijn en we hebben een nieuwe keuken/toilet. Aan beiden waren we erg toe.
Zeker, dat soort jaren zitten er ook tussen.quote:Op zondag 26 december 2021 00:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Mooi! Het was ook een zwaar jaar, soms is gewoon er goed doorheen komen al goed genoeg
Is het nu ook een relatie?quote:Op zondag 26 december 2021 00:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
haha ja was een beetje aanklooien maar wel gewoon ook lekker geknuffeld enzo, was prima zo
Ah tof! 2022 belooft een goed jaar te wordenquote:Op zondag 26 december 2021 00:21 schreef Viv het volgende:
[..]
Ben voor de eerste keer tante geworden (aan mijn kant van de familie dan, via de nichtjes van @:evenstar was ik al op mijn 16e tante), het eerste kindje van mijn enige zus.
En ik heb een hele toffe baan aangenomen in Zweden, waardoor we gaan emigreren (zie topic in signature).
jij kent ons oude toilet nietquote:Op zondag 26 december 2021 00:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een nieuw toilet is niet het hoogtepunt van het jaar hoor
Ga een keer het hele album luisteren. Blinde dove jongen wordt flipperkoning en Messias en meisjes mogen van hun vader niet naar hem zien en dan breekt iemand een spiegel en is hij vrij en hoeft niemand hem meer te zien en te voelenquote:Op zondag 26 december 2021 00:23 schreef Felagund het volgende:
Ik heb dit nummer serieus nog nooit volledig gehoord.
Als je al een half jaar in een kuil schijt wel hoorquote:Op zondag 26 december 2021 00:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Legende (of legendarisch), geweldig, vrienden, held(en) en als je echt wil zuipen is waltz een bonus shotjequote:
Dat klinkt in ieder geval erg goedquote:Op zondag 26 december 2021 00:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker, dat soort jaren zitten er ook tussen.
Ik vind het lastig om mijn hoogtepunt te delen, omdat het erg persoonlijk is. Ik houd het wel vaagMijn hoogtepunt van het jaar was dat iets waar ik lang voor heb moeten wachten en vechten nu heb. Ik ben blij met die erkenning. Nu kan ik weer verder.
In ons geval wel.... nu met vloerverwarmingquote:Op zondag 26 december 2021 00:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 december 2021 00:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om mijn hoogtepunt te delen, omdat het erg persoonlijk is. Ik houd het wel vaagMijn hoogtepunt van het jaar was dat iets waar ik lang voor heb moeten wachten en vechten nu heb. Ik ben blij met die erkenning. Nu kan ik weer verder.
Gaafquote:Op zondag 26 december 2021 00:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Best een lastige, het was over het algemeen een vrij gemiddeld, voortkabbelend jaar. Hoogtepunt is dan toch wel een bezoekje aan Phantasialand geweest, voor het eerst in ruim anderhalf jaar weer met m’n vrienden op pad geweest naar een pretpark, dat was wel een fix die ik nodig had
nee helaas, ze kreeg gevoelens voor een ander. was gewoon friends with benefits dus ja ze moest haar gevoel volgen.quote:
Zwemdiploma A is voor iedereen een struggle ouwe reusquote:Op zondag 26 december 2021 00:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vloerverwarmingquote:Op zondag 26 december 2021 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In ons geval wel.... nu met vloerverwarming
De vraag was wat er al geweest was.quote:Op zondag 26 december 2021 00:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Legende (of legendarisch), geweldig, vrienden, held(en) en als je echt wil zuipen is waltz een bonus shotje
quote:Op zondag 26 december 2021 00:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn moeder had bijna de Kerst niet gehaald maar ze is er nog.
Dit hoor je eigenlijk ook in zijn geheel te horen. Prachtig album.quote:Op zondag 26 december 2021 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ga een keer het hele album luisteren. Blinde dove jongen wordt flipperkoning en Messias en meisjes mogen van hun vader niet naar hem zien en dan breekt iemand een spiegel en is hij vrij en hoeft niemand hem meer te zien en te voelen
Ah ja, vloerverwarming is erg fijn inderdaadquote:Op zondag 26 december 2021 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In ons geval wel.... nu met vloerverwarming
Oh, ja held en geweldig.quote:Op zondag 26 december 2021 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De vraag was wat er al geweest was.
Oh, dan verdien je gewoon beterquote:Op zondag 26 december 2021 00:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee helaas, ze kreeg gevoelens voor een ander. was gewoon friends with benefits dus ja ze moest haar gevoel volgen.
wal klote maar wel leuke meid gewoon
Ik heb je niet gezien hoorquote:Op zondag 26 december 2021 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
Oh, ik heb dit jaar mijn favoriete fokker in het echt ontmoet
ja ach, wat mot je anders he. verder zoeken en hopen dat er iemand gek genoeg is die iets in me zietquote:Op zondag 26 december 2021 00:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, dan verdien je gewoon beter![]()
Het was meneerHJM hequote:Op zondag 26 december 2021 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was tof jaquote:Op zondag 26 december 2021 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben vooral blij dat m'n medicatie goed aanslaat. Verder dat m'n vader nog leeft, want daar ging het heel slecht mee. En dat m'n demente opa het iets beter doetquote:
Ja vorige uur zag ik er 1.... dat kan niet andersquote:Op zondag 26 december 2021 00:27 schreef matthijst het volgende:
Is d'r al een zolderkamer fokker gespot?
oh? ik wist niet dat je me ontmoet had.quote:Op zondag 26 december 2021 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
niet zo matig over jezelf denken dat komt echt wel weerquote:Op zondag 26 december 2021 00:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja ach, wat mot je anders he. verder zoeken en hopen dat er iemand gek genoeg is die iets in me ziet
gekken genoeg, dat bleek dit jaar ook wel weerquote:Op zondag 26 december 2021 00:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja ach, wat mot je anders he. verder zoeken en hopen dat er iemand gek genoeg is die iets in me ziet
Good comes to those who waitquote:Op zondag 26 december 2021 00:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |