Het ESF in Nederland (met ons als publiek in Ahoy)quote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef ok01 het volgende:
Even een positieve rondvraag voor iedereen: wat is het mooiste wat jullie dit jaar is overkomen?

Alleen als je een legendarische waltz doet met mij, held.quote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik lust nog wel een borrel. Mag dat ook zonder regels?

Het is vandaag pas gebeurdquote:

Stiekemquote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

Ah heel leuk! Zweden is ook echt een prachtig landquote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat wij de kans hebben gekregen om een droom waar te maken en gaan emigreren naar Zweden

waarschijnlijk het mooiste of waarschijnlijk geen maagdquote:Op zondag 26 december 2021 00:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Misschien een beetje prive om te delen, maar waarschijnlijk dat ik geen maagd meer ben![]()

Of vond diegene het ook goed.quote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag: was diegene ook leuk?

quote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Poeh, dat vind ik oprecht een lastige. Op heel erg veel vlakken gewoon een rotjaar geweest. T positieve is misschien wel dat ik t einde van t jaar heb gehaald. Lichamelijk en mentaal. Volgend jaar zien we wel weer verder.

Daar ben ik heel blij meequote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele jaar geen ziekenhuis gezien van binnen voor mezelf

Wat is het voor jezelf?quote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef ok01 het volgende:
Even een positieve rondvraag voor iedereen: wat is het mooiste wat jullie dit jaar is overkomen?

Ik zou de hele fles naar binnen gieten. Gewoon om zeker te zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
Hij is open. HOEVEEL HEB IK ER GEMIST?!

ahhhh zoet spulquote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
https://www.gall.nl/apenshot-geen-70cl-147923.html

Zeker, kreeg helaas wel gevoelens voor een ander. was een casual friends with benefits met haar dus ja das wel klote.quote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag: was diegene ook leuk?

Like a Virgin krijgt nu een andere lading voor jou!quote:Op zondag 26 december 2021 00:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Misschien een beetje prive om te delen, maar waarschijnlijk dat ik geen maagd meer ben![]()

Ja hoorquote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

Sow, hoeveel shotjes zijn dit al?quote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Alleen als je een legendarische waltz doet met mij, held.

Ben voor de eerste keer tante geworden (aan mijn kant van de familie dan, via de nichtjes van @Evenstar was ik al op mijn 16e tantequote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |