Dat is wat andersquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een probleem: Er zit nog steeds dezelfde Giel onder.
Vond hem vorig jaar al alles meevallen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een probleem: Er zit nog steeds dezelfde Giel onder.
Wel paar keer gekeken, maar was druk met niksquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja goed zo net na serious request met al dat kijkgenot
Daar miste ik je wel overigens.
En met jou?
Mentaal is het een groot kind.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee Giel blinkt uit in jeugdigheid
Oei, toch ergens een fout gemaakt peace....quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:32 schreef peaceman het volgende:
Lennon zingt dit mee [ afbeelding ]
Asaf Avidan zou een serieuze upgrade zijn tov dezequote:Op zaterdag 25 december 2021 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Klink een beetje als "one day baby we'll be old and think of all the stories that we could have told".
Nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Klink een beetje als "one day baby we'll be old and think of all the stories that we could have told".
Je zit wel lekker in een sekssentiment vanavond of niet?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:33 schreef tong80 het volgende:
Ik moet denken aan de tijd 40 jaar geleden dat ik nog in hooibergen neukte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |